עמותת איתן- כל אחד יכול, המעניקה לצעירים עם צרכים מיוחדים אימוני כושר מעצימים, המסייעים לצעירים לפתח עצמאות, תחושת מסוגלות וביטחון עצמי בנוסף לכושר הגופני, הקימה בשיתוף רשות הספורט של עיריית רעננה, קבוצת אימון חדשה המיועדות לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים המתגוררים בעיר. הקבוצה מונה עד כ-8 מתאמנים ונפגשת פעם בשבוע בפארקים ברחבי העיר.
1 צפייה בגלריה
קבוצת אימון לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים
קבוצת אימון לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים
קבוצת אימון לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים
(צילום: איתן כל אחד יכול)
אימוני הקבוצה הינם אימונים פונקציונליים שמטרתם, מעבר לאימון הגופני, לגבש את הקבוצה, לתת מקום וביטוי לכל ילד, ללמד ולעודד עבודה קבוצתית בשיתוף פעולה. כחלק מתחושת השייכות של המתאמן לקבוצה- הוא מרגיש שווה לסביבה המתאמנת איתו ובעל ערך רב לקבוצה ובעיני המאמן- מה שתורם לביטחונו האישי ולהעצמה של יכולותיו.
הקבוצות, מעבר למפגשים השבועיים, לוקחות חלק פעיל גם באירועים הארציים של איתן ומעניקות חוויה עוצמתית ומרגשת כחלק מאירוע גדול.

בנוסף, במהלך כל רבעון, מאמן הקבוצה מעביר מערך העצמה להורי המתאמן הכולל, לצד מטרות קבוצתיות, גם מטרות פרטניות למתאמן, במטרה לשים דגש על צרכיו ויכולותיו האישיות ולקדם אותו בקצב המתאים ונכון לו.
מנהלת רשות הספורט, עיריית רעננה, הלה שבתאי: "רשות הספורט בעיריית רעננה מברכת על שיתוף הפעולה עם איתן כל אחד יכול, על פועלם לטובת ילדים וילדות עם צרכים מיוחדים דרך אימונים ספורטיביים, עבודה מנטלית וקידום אורח חיים בריא, וכל זאת על מנת לשלבם בצורה הטובה ביותר בקהילה".
יניב בניאן מנכ"ל שותף וממייסדי עמותת איתן: ״שמחים על שיתוף הפעולה עם עיריית רעננה ורשות הספורט בעיר שראו את הערך הייחודי של אימוני איתן עבור צעירים עם יכולות מיוחדות. מקווים בעתיד להגדיל את מספר הקבוצות ולהגיע למתאמנים נוספים.
קראו גם:
עמותת איתן הוקמה בשנת 2015 וחרטה על דגלה את השילוב בין אנשים בעלי מוגבלות לבין אימוני ספורט. "איתן" הוקמה על ידי יניב בניאן והודאל יחזקאל, חברי ילדות וכיום מנכ"לים משותפים ומייסדים ששירתו ביחידות מובחרות בצה"ל.
מטרת איתן היא להיעזר בספורט כאמצעי להעצמה ולפיתוח יכולות תקשורתיות, התנהגותיות, כישורי חיים, עצמאות, הגשמה אישית ומקסום הפוטנציאל האישי. לעמותה 450 מתאמנים ומתאמנות ברחבי הארץ, אשר משתתפים בשיעורי ספורט שונים, החל מריצה, קרב מגע ועוד.