עיריית רעננה, בשיתוף פעולה עם כל קופות החולים בעיר, תפתח בימים הקרובים ברחבי העיר מתחמים לחיסון תושבים בני 60 ומעלה בחיסון השלישי נגד נגיף הקורונה.
1 צפייה בגלריה
חיסונים לגילאי 60 ומעלה
חיסונים לגילאי 60 ומעלה
חיסונים לגילאי 60 ומעלה
(צילום: דוברות מכבי)
קראו גם >>>
במסגרת שיתוף הפעולה עם קופות החולים, העירייה אף מעמידה לרשות קופות החולים מתקנים עירוניים, בכדי לאפשר לתושבי העיר להתחסן בצורה מהירה ונוחה בקרבת ביתם.
ראש העיר חיים ברוידא: "מתחילת המגיפה עיריית רעננה פעלה רבות לעידוד ההתחסנות בקרב תושבי העיר, במטרה לשמור על החוסן העירוני ועל בריאות התושבים, דבר שהוביל לשיעורי התחסנות גבוהים במיוחד בקרב תושבי העיר. אנו ממשיכים לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם כל קופות החולים, בכדי לאפשר לתושבים לקבל חיסון בצורה קלה ונוחה ברחבי העיר וכן נמשיך לפעול ולעודד את התושבים להתחסן".
להלן המידע אודות מתחמי החיסונים של קופות החולים ברחבי העיר, אשר יחלו לפעול השבוע, בתיאום תור מראש בלבד ישירות מול קופות החולים :
קופת חולים מכבי: חיסונים יתבצעו בחטיבת השרון, רחוב דובנוב 13.יש להזמין תור מראש באפליקציה, באתר מכבי או בטלפון: 3555*
קופת חולים כללית: חיסונים יתבצעו בקניון רננים. יש להזמין תור מראש באפליקציה, באתר הכללית או בטלפון: 2700*
קופת חולים מאוחדת: חיסונים יתבצעו במרפאת המאוחדת ברחוב ירושלים. יש להזמין תור מראש באפליקציה, באתר מאוחדת או בטלפון: 3833*
קופת חולים לאומית: חיסונים יתבצעו בחטיבת השרון, רחוב דובנוב 13. יש להזמין תור מראש באפליקציה, באתר לאומית או בטלפון: 507* או 1-700-507-507
עיריית רעננה מעמידה לרשות התושבים הוותיקים את המוקד העירוני בטלפון 9107*, אליו ניתן לפנות במקרים מיוחדים לקבלת סיוע בקביעת תור לחיסון הקורונה, ולקבלת סיוע בהסעה למוקדי חיסון בעיר למי שאין ביכולתו להגיע עצמאית.