"תמיד חלמתי על חגיגה כזו, אבל אף פעם לא ציפיתי שהחלום הזה יתגשם”. כך אמרה השבוע ים שלו, תושבת הוד השרון, שחגגה בשבוע שעבר בת מצווה שכולה תרומה מהקהילה, החל מבעלי עסקים ועד תושבים שתרמו מכל טוב על מנת להרים לה מסיבה כמו שחלמה.
“אין מילים. זה היה יום מיוחד בשבילי ומכל הלב אני מודה לכל מי שתרם, השתתף ושמח בשמחתי", אמרה שלו.
2 צפייה בגלריה
ים חוגגת בת מצווה
ים חוגגת בת מצווה
ים חוגגת בת מצווה
( צילום: פרטי)
ים בת ה-13, תלמידת כיתה ו' בבית ספר רעות בהוד השרון, איבדה את אמה שרון ז"ל שנפטרה לפני כשש שנים, ביום הולדתה ה־38, לאחר שחלתה במחלת הסרטן, ואביה חני מגדל אותה ואת אחותה משי בת ה־15, לבדו. המשפחה לא היתה יכולה מבחינה כלכלית לארגן לים חגיגת בת מצווה גדולה כפי שהיא רצתה, והדבר נודע לשתי הפעילויות החברתיות מהוד השרון, נירית סוקול מסיקה וקרן בדני, שמיד הרימו את הכפפה ובמשך כחודש וחצי של עמל הצליחו להפיק חגיגת בת מצווה מהאגדות.

2 צפייה בגלריה
ים חוגגת בת מצווה
ים חוגגת בת מצווה
ים חוגגת בת מצווה
(צילום: פרטי)

האירוע המרגש התקיים באולם בני ברית, כשהמון משתתפים הגיעו לחגוג יחד עם ים, חברות וחברים לכיתה, בני משפחה, מכרים ולא מעט תושבים שרצו לקחת חלק בחגיגה.
ים הגיעה לאולם ברכב מקושט וכל הנוכחים מחאו לה כפיים, הרימו אותה והמשתתפים פצחו בריקודים לצלילי המוסיקה הקצבית שנוגנה באולם. השולחנות היו מלאים בכיבוד ובנוסף ־ ערימה של מתנות חיכתה לים. "היו מלא מתנות שריגשו אותי. הכי ריגש אותי היה רגע הריקודים”, אמרה ים בשמחה וביקשה להודות לכל מי שתרם, אירגן והשתתף בחגיגה שלה.
קראו גם:
אביה חני סיפר כי אשתו שרון ז”ל היתה דמות מאוד חשובה בחייה של ים ובחיי המשפחה והכאב והחיסרון שלה מורגש בכל כל. מי שהפתיעה וביקשה להגיע לחגיגה הייתה אמו של חני, סבתא מרים בת ה־94, שהגיעה על כיסא גלגלים והשתתפה בחגיגה. "לסבתא מרים יש קשר מיוחד עם ים ולכן ביקשה להשתתף ובאה במיוחד למרות שהיה לה קשה".
סוקל מסיקה ביקשה להודות לכל בעלי העסקים. “יש לנו קהילה נפלאה שלא חסכה בדבר כדי שתהיה לים חגיגה מושלמת. כולנו התרגשנו מהחגיגה”.