בעקבות החלטת קבינט הקורונה על פתיחת המסחר והסרת ההגבלות, קניון רננים פתח החל מאתמול (ראשון) את שעריו. כלל החנויות והעסקים במתחם חזרו לפעילות כאשר המסעדות יפתחו לאיסוף עצמי ושליחויות על פי ההנחיות.
1 צפייה בגלריה
קניון רננים
קניון רננים
קניון רננים
(צילום: שירן כרמל, יח"צ)
קראו גם >>>
הציבור הרחב מוזמן להגיע לקניון וליהנות משלל החנויות והמתחמים שהוקמו. במהלך תקופת הסגר, קניון רננים התחדש במספר חנויות שייפתחו את שעריהן בזמן הקרוב, ביניהן מינטי- המכון הראשון של מכבידנט שייפתח כחלק מרשת מכונים חדשה של קופ"ח מכבי המציעה הלבנת שיניים, הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית. כאמור, המכון הראשון בארץ ייפתח בקניון רננים. פופסי- חנות למתנות, מוצרי פופ ואקססוריז לעיצוב הבית עם מגוון רחב של מוצרים צבעוניים ומעוצבים. עוד ייפתח בקניון דוכן כנאפה חדש שיציע מגוון מטעמי כנאפה.
בהתאם למציאות החדשה בקניון רננים דואגים לחיטוי מרבי של החנויות ונוקטים באמצעי זהירות רבים לרבות עובדים שיפקחו על קיום הנהלים וידאגו לחבישת מסיכה ולחיטוי קבוע של מתקני המתחם במטרה לשמור על בריאות ציבור המבקרים.
קניון רננים מקפיד לפעול בהתאם להנחיות הממשלה ומשרד הבריאות ויפעל לפי התו הסגול בכל ימות השבוע- בימים א'-ה' בין השעות 10:00-21:30, בימי ו' בין השעות 09:00-15:00 ובמוצ"ש החל משעה אחר צאת השבת