מפגינים ניגשו אמש (שלישי) אל ראש עיריית רעננה חיים ברוידא בזמן שישב במסעדה בעיר, בעודם מלווים בידי שוטרים, ובמשך כחמש דקות צעקו לעברו. "צרחו, צפצפו לי בכל מיני צפצפות".
1 צפייה בגלריה
המפגינים ליד ביתו של בנט
המפגינים ליד ביתו של בנט
המפגינים ליד ביתו של בנט
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
ברוידא שיגר מכתב למפקד מחוז המרכז של המשטרה, בו הוא ביקר את "אוזלת ידה" בנושא ההפגנות האחרונות שפקדו את העיר בעקבות הקמת הממשלה החדשה. "צועקים, צורחים, דופקים במצילתיים, דופקים בתופים. כולם מדברים פה בחופש הדמוקרטיה, אני דמוקרט - אבל לא ייתכן שילדים תמימים ומשפחות תמימות יישבו בבתים כבר שבועיים ימים ולא יוכלו לדבר כיוון שזה הפך להיות משהו שהוא לא הגיוני.
רעננה היא לא בלפור, ורעננה חייבת להמשיך לחיות את החיים שלה. לאיש ברעננה אין קשר לעניין הזה שהוא גר ליד ראש הממשלה. מישהו חייב לקחת אחריות".
ובתוך כך, תקרית נוספת אירעה ליד ביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט ברעננה. כמה מפגיני ימין הפגינו נגד בנט ליד ביתו. אחת המפגינות נפגעה לאחר שככל הנראה שכנה של ראש הממשלה שפכה אקונומיקה על המפגינים. המפגינה, אישה בת 49, חשה צריבה בעיניה ולמקום הוזעק צוות של מד"א, אשר פינה אותה במצב קל לבית החולים מאיר בכפר סבא. שוטרים הגיעו למקום ופתחו בחקירה.