תאגיד מי רעננה הודיע כי החל מחשבון המים הבא תפוצל חלוקת חשבונות המים של תושבי העיר לשניים. החלוקה נועדה להקל על העומס בחלוקה הפיזית של חשבונות הדואר וכן לצמצם את העומס על מוקדי שירות הלקוחות של מי רעננה בתקופה שלאחר חלוקת חשבונות המים.
1 צפייה בגלריה
העיר תחולק לשני אזורים
העיר תחולק לשני אזורים
העיר תחולק לשני אזורים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם >>>
ההחלטה התקבלה לאחר עבודת מטה שנעשתה, ממנה עלה כי חלוקת חשבונות המים מהווים את אחד משיאי העומס על מוקדי שירות הלקוחות, דבר שהוביל לעיתים לעיכובים במתן השירות. עוד עלה כי החלוקה המרוכזת של החשבונות לכלל בתי האב אחת לחודשיים, יוצרת עיכובים בחלוקה הפיזית לתיבות הדואר.
לאור זאת, החליטו במי רעננה לפצל את העיר לשני איזורים, כאשר כל איזור יקבל את חשבון המים אחת לחודשיים, כנהוג היום, בצורה מדורגת. בחלוקה הראשונה, שתהיה בגין חודשים תקופת יולי – אוגוסט, יקבלו, באופן חד פעמי, מחצית מתושבי העיר חשבון של חצי חודש בלבד, ואילו הקבוצה השנייה, תקבל חשבון דו-חודשי רגיל, על מנת להתחיל את החלוקה המדורגת.
רו"ח ליאת ליבוביץ, מנכ"ל מי רעננה: "מדובר במהלך שכולו טיוב השירות לתושב. חלוקת החשבונות באופן מדורג תסייע לנו לשפר את השירות לתושב. במסגרת עבודת המטה שעשינו החלטנו לפצל את העיר ל-2 ולבצע את חלוקת החשבונות לחצי עיר בכל פעם, כדי להוריד את הלחץ מהחלוקה הפיזית וממוקדי השירות – ולטייב את השירות שלנו עבורם. מבחינת התושבים מדובר במהלך 'שקוף', והם בעצם לא יחושו בו, אך הוא יסייע להם רבות. במקביל אנו בוחנים מהלכים נוספים על מנת להמשיך ולתת לתושבים את השירות הטוב ביותר."