נוי בנעים חיה שנים על קו ניו ג'רזי-ישראל, לפני שנתיים החליטה המשפחה לעלות סופית לארץ. האב נשאר מאחור והקשר ביניהם נשאר בין יבשתי, כעת נוי מוציאה סינגל בכורה שמדבר על הכל - "צמרמורות".
1 צפייה בגלריה
נוי בנעים. חוויות קשות
נוי בנעים. חוויות קשות
נוי בנעים. חוויות קשות
(צילום: יח"צ)
קראו גם >>>>
בנעים נולדה בירושלים ובגיל שנה עברה עם המשפחה לארה"ב שם חיו שנים, לפני כשנתיים הגעגועים לארץ הכריעו והמשפחה עלתה באופן סופי לארץ. חוץ מהאבא שנשאר לפרנס את המשפחה מעבר לים. כעת המשפחה מנהלת איתו קשר מרחוק.
מגיל קטן היה לנוי את הניצוץ לשיר ולהופיע, הרצון לעסוק בתחום באופן מקצועי החל בגיל 11 שהתקבלה לתיאטרון בניו ג'רזי, שם דבק בה חיידק הבמה ולא עזב אותה עד היום. בהמשך, כחלק מהמסלול של כל נערה אמריקאית ממוצעת הייתה מעודדת כל שנות נעוריה, החוויה הזאת חידדה לה ההרגשה שלבמה היא שייכת.
המעבר לארץ לא היה פשוט עבור נוי, החיים בניו ג'רזי היו שונים לחלוטין,המנטליות הישראלית הייתה זרה לה והפערים בתרבות היו גדולים מדי. היא לא ידעה את השפה ולא השתלבה חברתית, בנוסף עברה חרם קשה בתיכון שהשאיר לה צלקות עד היום. המוזיקה הייתה הכלי התמודדות היחיד שנתן לה סיפוק ועזר לה בתקופה הקשה הזאת.
את ההשראה המוזיקלית היא שואבת מזמרות בינלאומיות כמו בילי אייליש ואריאנה גרנדה. כיום, החלומות של נוי גדולים, היא רוצה להופיע בבמות הכי גדולות בארץ ובהמשך גם בעולם.
כעת, יוצא השיר הראשון שלה "צמרמורות", שמספר על השנים בהם חיה על קו ניו ג'רזי-ישראל, ההתמודדות עם המרחק ועל הגעגועים לאבא שלה שאותו לא ראתה הרבה זמן. בשיר משולב שורות באנגלית- קריצה לשפת האם שלה.