רעננה קוברת את מתיה: רב"ט שיראל מור בת 19, סרן במיל שגיא גולן בן 30 וטוראי נתנאל יאנג בני העיר רעננה, נרצחו במתקפת הטרור האכזרית בדרום הארץ.
3 צפייה בגלריה
שגיא גולן, שיראל מור ונתנאל יאנג ז"ל
שגיא גולן, שיראל מור ונתנאל יאנג ז"ל
שגיא גולן, שיראל מור ונתנאל יאנג ז"ל
(צילום: פרטי)
שיראל, שירתה כתצפיתנית בחמ"ל נחל עוז, בוגרת תיכון מטרווסט, הייתה בחורה חייכנית, מקסימה ואהובה על כולם. שגיא, לוחם מילואים ביחידת הלוט"ר, בוגר תיכון מטרווסט, אשר נפל בקרב בקיבוץ בארי, היה דוגמה למנהיג ואיש של נתינה.
מתיכון מטרו ווסט הוציאו הודעת אבל כואבת: "בשברון לב וכאב גדול אנו מבכים את מותם של שני בוגרי מטרווסט – שיראל מור ושגיא גולן אשר נרצחו במתקפת הטרור האכזרית בדרום הארץ.

3 צפייה בגלריה
שיראל מור ושגיא גולן ז"ל
שיראל מור ושגיא גולן ז"ל
שיראל מור ושגיא גולן ז"ל
(צילומים: פרטי)

שיראל מור, בוגרת מחזור כ"ט, שירתה כתצפיתנית בחמ"ל נחל עוז. שיראל למדה בכיתת המוזיקה, הייתה תלמידה מבריקה ונעימה, חייכנית ואהובה מאוד. שגיא גולן, בוגר מחזור י"ז, לוחם מילואים ביחידת הלוט"ר, נפל בקרב בקיבוץ בארי. שגיא היה תלמיד מבריק אשר למד במגמת חלל והתאפיין בנתינה אינסופית לאחר, בגינה אף זכה באות רמון למנהיגות ומצוינות.
משפחת מטרווסט מחזקת את המשפחות השכולות אשר איבדו את היקר להן מכל, את חבריהם וחברותיהם בוגרי בית-הספר ואת המורים והמורות אשר ליוו את שיראל ושגיא בשנותיהם בבית-הספר. אנחנו כאן לתמוך ולסייע לבוגרים, תלמידים ואנשי צוות הזקוקים לכך. יהי זכרם של שגיא ושיראל ברוך".

3 צפייה בגלריה
נתנאל יאנג ז"ל
נתנאל יאנג ז"ל
נתנאל יאנג ז"ל
(צילום: פרטי)

נתנאל יאנג בן ה-20, חייל בודד מבריטניה שהתגורר בבית של בנג'י בעיר, היה בחור שמח שדאג ועזר לכולם. הוא הגיע לארץ מטעמי ציונות, על מנת להגשים את חלומו להתגייס לצה''ל. ביום שני הובא יאנג למנוחות בהר הרצל.
האלוף דורון אלמוג ספד לו: "נתנאל הוא הצעיר מבין חמישה אחים, הוא למד בבית ספר יהודי, היה חניך בבני עקיבא, היה DJ חובבן ואהב מאוד את המשפחה ובמיוחד את האחייניות שלו. אחיו אליוט סיפר כי כל החיים חלם לעלות לארץ ולשרת בצבא. הוא נפל בקרב בשבת כלוחם בגולני בהגנה על המדינה שכל כך אהב.
"פורסמו הודעות שקראו לאנשים להגיע ללוויה, אלפי אנשים היו נכונים להגיע להר הרצל ללוותו בדרכו האחרונה. נתנאל חיבר בחייו את כל גווני האוכלוסיה - חילונים, דתיים, חרדים, בריטים, צרפתים וישראלים.
"באמצע ההספד של גבי האחות הגדולה נשמעה אזעקה ואלפי אנשים ירדו לרצפה להתמגן, שמעו את התפוצצות של הטילים ויירוט מכיפת הברזל, ומיד לאחר מכן ההלוויה המשיכה. סמנתה עובדת הסוכנות היהודית וחברה של המשפחה מספרת שזה היה רגע של חוסן אמיתי: ״התכופפנו להתמגן ומיד לאחר מכן עמדנו על הרגליים והמשכנו לחזק אחד את השני. אנחנו לא נשברים״.
"בסוף ההלוויה הגיע לשונטל אמו של נתנאל חבר שלו מהשירות. הוא הסתכל לה בעיניים ואמר לה מתוך בכי: ״את לא מכירה אותי אבל אני רוצה שתדעי שהכל נכון. כל מה שנאמר בהספדים נכון. נתנאל היה הראשון להתנדב לכל דבר, כולם אהבו אותו ורצו להיות סביבו, הוא הצחיק את כולם ויחסר לנו כל כך". תעצומות נפשו של נתנאל ומשפחתו מוסיפות ומאירות את ימינו בתקופה קשה זאת.
קראו גם:
בלחימה נהרגו ונרצחו תושבי השרון: סג"מ יובל יפה בן ה-21 מצופית, סמל אלי גלנסיה מהרצליה, מצטיין הרמטכ"ל רס"ן אוריאל ביבי מכפר סבא, לוחם סיירת מטכ"ל רס"ן סקורי בן ה-33 מרמת השרון, סרן (מיל') רועי נגרי, מפק"ץ בביה"ס ללוט"ר, בן 28, מרעננה, סמל בן רובינשטיין מדריך בלוט"ר, מ"פ ביחידת עוקץ, סרן אריה שלמה צירינג בן 27, מ"פ סרן טל גרושקה בן ה-25 מכפר סבא, לוחם הימ"מ בר סיוון בן ה-33 גיא בזק לוחם גדוד 51 בן ה-19, שניהם מכוכב יאיר צור יגאל. בין הנרצחים גם סמל עדן אלון לוי ז"ל מהישוב נירית וסגן יפתח יעבץ לוחם יחידת הקומנדו מגלן מרמת השרון. כמו כן נרצחו הכדורגלן ליאור אסולין מרעננה, עמית כהן בן ה-25 מהוד השרון, תומר שגב בן ה-30 מהרצליה, מרינה אלמגור בת ה-76 מכפר סבא, יעל רוזמן בת ה-20 מכפר סבא, מאי נעים בת ה-24 מגן חיים, דן אריה מהרצליה, סרן רון צרפתי בת ה-24 מכפר סבא לוטן אביר בן ה-24 מגן חיים ואיבון רוביו בת ה-27 מכפר סבא.
יהי זכרם ברוך.