דובר צה"ל התיר לפרסום אמש (מוצ"ש) כי רס"ל (במיל') אביתר עטואר, בן 24 מראש העין, נפל בסוף השבוע (שישי) בקרב במרכז רצועת עזה. אביתר לחם בגדס"ר 6310 של חטיבת ירושלים. אביתר ז"ל הוא בנו של אלי עטואר מורה בתיכון אביב ומאמן במחלקת הנוער בהפועל רעננה.
3 צפייה בגלריה
רס"ל (במיל') אביתר עטואר ז"ל
רס"ל (במיל') אביתר עטואר ז"ל
רס"ל (במיל') אביתר עטואר ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)

ראש העירייה חיים ברוידא: "עיריית רעננה משתתפת בצערו של אלי עטואר, מורה להיסטוריה בתיכון אביב ומנהל מקצועי בקבוצת הכדורגל של נוער הפועל רעננה, ששכל היום את בנו רס"ל (מיל) אביתר עטואר (24), לוחם בחטיבת ירושלים, בקרב במרכז רצועת עזה".

3 צפייה בגלריה
רס"ל אביתר עטואר ז"ל
רס"ל אביתר עטואר ז"ל
רס"ל אביתר עטואר ז"ל
(צילום: פרטי)

קראו גם:

מחלקת הנוער של הפועל רעננה מסרו: "בנו של עוזר המנהל המקצועי שלנו נפל ברצועה, אנחנו אבלים, כואבים והמומים. נעתקו המילים מפינו, אסון לא יתואר".
גלעד שגב מתנועת השומר החדש: "אביתר היה חניך בתכנית המנהיגות של השומר החדש בשנה האחרונה שניהלתי אותה (מחזור ט'). בחור רגיש ומיוחד מאוד שהגיע יחד עם חבורה של חברים מראש העין שהתפזרה בין המצפים והובילה את כל התכנית.


"אביתר השתבץ במצפה כרם בן זמרה, במהלך אותה השנה התפתחה ברמת דלתון קבוצה איכותית ומיוחדת של חברים שהפכו לאחים בהובלתו של ראש המצפה שלהם שגיא עמיאל. היה תענוג להגיע בכל שבוע לכב"ז, שיחות עומק ודיונים של חלוצים כמו בעלייה שנייה. הקשר בין הש.ש היה כל כך חזק שחלק גדול מהם החליטו גם להתגייס ביחד לאחר שנת השירות למסלול משותף בגדס"ר נחל, אביתר בניהם.
"כשהוא כבר לוחם במילואים נפגע ממטען שהופעל על הכוח בקרב של גדס"ר 6310 בשכונת זיתון בעזה. איזה אבידות, נגמרו המילים. משתתף בצער המשפחה והחברים ומה שנותר להגיד שנהיה ראויים להקרבה הזאת, אולי אלה נשמעות מילים שחוקות אבל זאת האמת, הדור הזה שילם מחיר בלתי נתפס - עולמות שלמים שהלכו. דורש מכל אחד מאיתנו תהליך של בירור עמוק אחריות על מה שקורה פה ובעיקר על מה שיהיה".