בשברון לב וכאב גדול מודיעה עיריית רעננה על מותם של לורי ורדי ואלון ורבר, אשר נרצחו במתקפת הטרור האכזרית בדרום הארץ.
3 צפייה בגלריה
אלון ורבר ולורי ורדי ז"ל
אלון ורבר ולורי ורדי ז"ל
אלון ורבר ולורי ורדי ז"ל
(צילומים: פרטי)
לורי, שלמדה בבית ספר הדר בעיר, הייתה בחורה יפה, מלאת שמחת חיים ותוססת, שהפיצה אהבה על כל הסובבים אותה. אלון, בוגר תיכון מטרווסט, היה בחור מבריק וחכם, אהב את משפחתו ודאג תמיד לעזור לכולם.

3 צפייה בגלריה
לורי ורדי ז"ל
לורי ורדי ז"ל
לורי ורדי ז"ל
(צילום: פרטי)

מתיכון מטרווסט נמסר: "אלון, בוגר מחזור כ״ב, היה תלמיד חייכן וטוב לב שנהג לשמח ולהצחיק את סביבתו וחבריו ודאג לסייע לזולת בכל עת".
אחיינו של ורבר ספד לו: "אחייני האהוב. מצאו אותך בשדות רעים, המקום הפסטורלי שהפך ברגע אחד לגיא הריגה... למזבח העקידה. והידיעה שמלאך אלוהים שוב לא הופיע, כדי לזעוק "אַל תִּשְׁלַח יָדְךָ אֶל הַנַּעַר", ולעצור את הטבח - מחזירה אותנו אל בגידתו הראשונה של אלוהים במשפחה שלנו, כבר לפני שמונים שנה, בחצר המוות של אושוויץ הארורה. קשה לנשום ברגעים האלה. ההלם והמועקה והעצב, בלתי נתפסים.
"גם המחשבה על השניות האחרונות בהן הספקת לראות ולספוג את הנורא מכל, קורעת את הלב. לנו זה התגלה רק אחר כך... מדיווחים ברשתות, ומסיפורי חברים שלך שהיו שם וניצלו בשניה האחרונה. הכאוס, ההרס, התדהמה, העצב, ההשפלה, ותחושת חוסר האונים הנוראה לנוכח המחדלים הכל כך בלתי נתפסים - שעלו בחייך, בחיי חבריך, ובחיי מאות חוגגים ותושבי ישובים שהושמדו לחלוטין - פערו בלבבות כולנו חור ענק.

3 צפייה בגלריה
אלון ורבר ז"ל
אלון ורבר ז"ל
אלון ורבר ז"ל
(צילום: פרטי)

"נוח בשלום אלון האהוב והיקר כל כך, הלב הענק. הלבבות שלנו קרועים, אבל אתה, כמו הרגעים בתמונות שכאן, תישאר טבוע עמוק עמוק בתוכנו, ולעולם תעלה בנו חיוכים... שזורים בגעגועים כואבים שלא יגלידו עם הזמן. אלון, הגעגוע קורע את הלב. אנחנו נמשיך להתחבק לכבודך ונתגבר. אחר כך נבוא חשבון עם מי שצריך... אבל לא כעת. בפוליטיקה של המלחמה נעסוק לאחר שזו תסתיים וכל הנותרים ישובו הביתה. נוח בשלום אהוב שלנו".
קראו גם:

בלחימה נהרגו ונרצחו תושבי השרון: רס"ן בנג'י טרקינסקי מהרצליה, רב"ט שיראל מור בת ה-19 מרעננה, רס"ן במיל שגיא גולן מרעננה, טוראי נתנאל יאנג בן 20 מרעננה, סג"מ יובל יפה בן ה-21 מצופית, סמל אלי גלנסיה מהרצליה, מצטיין הרמטכ"ל רס"ן אוריאל ביבי מכפר סבא, לוחם סיירת מטכ"ל רס"ן סקורי בן ה-33 מרמת השרון, סרן (מיל') רועי נגרי, מפק"ץ בביה"ס ללוט"ר, בן 28, מרעננה, סמל בן רובינשטיין מדריך בלוט"ר, מ"פ ביחידת עוקץ, סרן אריה שלמה צירינג בן 27, מ"פ סרן טל גרושקה בן ה-25 מכפר סבא, לוחם הימ"מ בר סיוון בן ה-33 גיא בזק לוחם גדוד 51 בן ה-19, שניהם מכוכב יאיר צור יגאל. בין הנרצחים גם סמל עדן אלון לוי ז"ל מהישוב נירית וסגן יפתח יעבץ לוחם יחידת הקומנדו מגלן מרמת השרון. כמו כן נרצחו הכדורגלן ליאור אסולין מרעננה, עמית כהן בן ה-25 מהוד השרון, תומר שגב בן ה-30 מהרצליה, מרינה אלמגור בת ה-76 מכפר סבא, יעל רוזמן בת ה-20 מכפר סבא, מאי נעים בת ה-24 מגן חיים, דן אריה מהרצליה, סרן רון צרפתי בת ה-24 מכפר סבא לוטן אביר בן ה-24 מגן חיים, איבון רוביו בת ה-27 מכפר סבא, דן בן חמו מרעננה ולורי מנצורי בת ה-22 מהוד השרון.
יהי זכרם ברוך.