עיריית רעננה יוצאת במיזם ייחודי המספק מכשירי החייאה מצילי חיים (דפיברילטורים) לוועדי בתים ובתים פרטיים ברחבי העיר.
1 צפייה בגלריה
מכשירי החייאה בבתי תושבים
מכשירי החייאה בבתי תושבים
מכשירי החייאה בבתי תושבים
(צילום: עיריית רעננה)
קראו גם >>
ראש עיריית רעננה חיים ברוידא פרסם אמש (שלישי) כי בכוונת עיריית רעננה לרכוש מכשירי החייאה במחיר מסובסד ולהתקינם בכל רחבי העיר. כחלק מהמיזם, העירייה גם מתחייבת לקיים הדרכות מרוכזות להפעלת המכשיר על ידי התושבים. העירייה גם תסייע בהתקנת הארונות לדפילברטור, בבתי התושבים.
ברוידא: "אחד המהלכים והבשורות המשמעותיות של ערך הצלת חיים יוצא לדרך לראשונה בארץ, כאן אצלנו ברעננה. העירייה יוצאת להליך אספקה והתקנה של דפיברילטורים לוועדי בתים ולבתים פרטיים. בהמשך לפריסת שביצע העירייה, של מכשירי החייאה במרחב הציבורי, ולאחר עבודה מאומצת, אני גאה לצאת למכרז שיקדם נגישותם של מכשירי דפיברילטורים מצילי חיים בתוך הקהילה. אנו כעירייה לקחנו אחריות לסייע ברכישתם במחיר מסובסד ומוזל.
"היעד שאני חותר אליו, הוא ליצור בכל מרחב העיר, כיסוי גאוגרפי של דפיברלטורים, שלא יעלה על מרחק של עד 4 דקות מרגע הקריאה. כחלק מהמיזם, העירייה גם מתחייבת לקיים הדרכות מרוכזות להפעלת המכשיר על ידי התושבים. העירייה גם תסייע בהתקנת הארונות לדפילברטור, בבתי התושבים.
"המכשיר הוא פשוט להפעלה באמצעות הנחיות ויזואליות וקוליות כדי לתדרך את האדם המבצע טיפול החייאה. הדפילברילטור, גם עוקב ומאבחן את קצב הלב של המטופל. העירייה שלנו, תמשיך להוביל במתן מענה רפואי מהיר לכל התושבים וקוראת לכולם לשתף פעולה ולהיות חלק מיוזמה להצלת חיים".