דואר ישראל ממשיכה בהרחבת שירות זימון תור מראש ברעננה, ומהשבוע גם ההגעה לסוכנות אזור תעשיה (המלאכה 2) תתאפשר בהזמנת תור מראש לפני ההגעה ליחידה, וזאת על מנת להימנע מהמתנה ממושכת בסניף.
1 צפייה בגלריה
סניף דואר
סניף דואר
סניף דואר
(צילום: איל קרן)
קראו גם >>>
שירותי הדואר לתושבי רעננה ניתנים כיום באמצעות עשר יחידות דואר: שלושה סניפים וסוכנויות דואר ישראל, ושבעה מרכזי מסירה לרווחת התושבים. כאמור, כבר בשתיים משלושת יחידות הדואר בעיר ניתן לקבל שירות רק בהזמנת תור מראש לפני ההגעה ליחידה.
מאז החלה הטמעת שירות הזמנת תור מראש בינואר השנה, חלה עלייה משמעותית בהזמנת תור מראש, ובעקבותיה צומצמו משמעותית זמני ההמתנה ביחידות הדואר. כיום, קרוב ל-60% מכלל המגיעים לדואר כבר מזמינים תור לפני ההגעה, לעומת 6% בתקופה המקבילה אשתקד.
בני לוי, סמנכ"ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר: "כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות אנו מעודדים הזמנת תור מראש בדומה לקופות החולים, לבנקים ולרבים ממשרדי הממשלה, ואת התוצאות בצמצום זמני המתנה לקבלת השירות מאז "תור בקליק" אנו רואים בשטח. הזמנת "תור בקליק" מאפשרת ללקוחות להגיע בזמן ולמקום שנוחים להם ולהתקבל במהירות, ומאפשרת לנו להיערך נכון יותר להגעתם תוך ויסות העומסים בהתאם לביקושים ביחידות השונות".
ניתן להזמין תור מראש באתר הדואר וכן באפליקציה בנייד או טלפונית במוקד הטלפוני 171. כחלק מהערכות החברה הורחבו הקצאות התורים באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים בסניפים. חלק מהתורים ביחידות אלה הוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 70 ובעלי מוגבלויות עם תעודת פטור מתור.