כאב לב: בבית העלמין האזורי בתל מונד נטמנו בסוף השבוע האחרון בהלווויה צבאית מיכל אדמוני ובנה סרן גיא אדמוני, שנרצחו ביחד בביתם בכפר עזה. דורון אדמוני, בעלה של מיכל ואביו של גיא, ביקש וקיבל אישור מיוחד וחריג משר הביטחון, יואב גלנט, שמיכל תיקבר לצד גיא בחלקה הצבאית ובהלוויה צבאית מלאה.
3 צפייה בגלריה
סרן גיא אדמוני עם אימו מיכל ז"ל והדר
סרן גיא אדמוני עם אימו מיכל ז"ל והדר
סרן גיא אדמוני עם אימו מיכל ז"ל והדר
(צילומים: פרטי)
סרן גיא אדמוני, קצין באגף המודיעין, היה בן 25 בנופלו. לפני גיוסו, הוא הדריך בתנועת הנוער עמיח"י בסניף הוד השרון כל בוקר, ובשעות הצהרים המשיך גיא לפעילות במועדונית לילדים עם צרכים מיוחדים בגן לימ"ן שבכפר סבא עד שעות הערב.


3 צפייה בגלריה
סרן גיא אדמוני ואימו מיכל ז"ל
סרן גיא אדמוני ואימו מיכל ז"ל
סרן גיא אדמוני ואימו מיכל ז"ל
(צילום: פרטי)

אורי גור אריה, אביו של הדר אחד החניכים בעמיח"י סניף הוד השרון: "גיא היה שין שין של הדר שלנו בבית עמיחי במסגרת שנת השירות שלו. בשבת שעברה נסענו עם הדר לבקר את משפחת אדמוני בקיבוץ שפיים. דורון הבעל והאב, ביקש ממני שבמהלך ההלוויה יהיה גם הספד של עמותת עמיחי. אתמול בהלוויה נשאתי דברים לזכרו של גיא ז"ל, בשם עמותת עמיחי ובשם המשפחה שלנו, שמקצת מהם אני מביא כאן-

3 צפייה בגלריה
הדר עם סרן גיא אדמוני
הדר עם סרן גיא אדמוני
הדר עם סרן גיא אדמוני
(צילום: פרטי)

"לפני השירות הצבאי הגיע גיא בספטמבר 2016 לשנת שירות בעמותת עמיחי בהוד השרון, עמותה שמפעילה מגוון רב של שירותים ופעילויות לאנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים. בשעות הבוקר היה גיא אחד המדריכים ואנשי הצוות בכיתה 4 של מרכז יום טיפולי סיעודי לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בני 21 ומעלה, ברמת תפקוד בינונית - נמוכה. בשעות הצהרים המשיך גיא לפעילות במועדונית לילדים עם צרכים מיוחדים בגן לימ"ן שבכפר סבא וזאת עד שעות הערב.
"הרבה צעירים נוהגים בשנים האחרונות להתנדב לשנת שירות, אך הגדולה של גיא היא שהוא בחר לעשות את שנת השירות במקום הקשה ביותר, עם האוכלוסיה החלשה והמאתגרת ביותר בחברה הישראלית. תחשבו על צעיר בן 18 שמלווה כל שעות היום אנשים בתפקוד נמוך, חלק גדול מהם אינם מדברים והתקשורת איתם קשה, חלקם יושבים על כסאות גלגלים, כשהוא צריך בין היתר להאכיל אותם, להחליף להם טיטולים, לרחוץ ולנקות אותם, להעביר להם פעילות פנאי חברתית והוא עושה הכל כדי שיהיה לחברים כיף ונעים. זוהי עבודת קודש שגיא עשה אותה בצורה מופלאה תוך יצירת קשר מדהים עם החברים במעון יום ובמועדונית, עם אנשי צוות העמותה ועם חבריו וחברותיו לקומונה ובני המשפחות של החברים.

קראו גם:

"בננו הדר, צעיר בן 30, היה בכיתה 4 שגיא הדריך בה ובינו לבין גיא נוצר קשר מיוחד. גיא ליווה את הדר באופן רצוף בפעילויות רבות כיתתיות ואישיות והעניק לו הרבה חום ואהבה ומאד היה חשוב לו לגרום לכך שהדר יתקדם וישתפר. הדר מצידו מאד אהב את גיא והעניק לו אהבה וחיבוקים רבים. אנו, בני המשפחה המיוחדת של הדר, ידענו תמיד שהדר נמצא בידיים הטובות של גיא, שאפשר לסמוך עליו ועל שאר אנשי הצוות שיעשו הכל בשבילו.
"משפחת אדמוני היקרה, דורון, האחיות והאח, נועה בת הזוג ושאר בני המשפחה המורחבת- אין מילים ואין נחמה לאסון הכבד שפקד אתכם, אבל תזכרו תמיד שגיא היה אדם מדהים, עם הרבה רגישות ונתינה אינסופית לזולת ובמיוחד לאנשים הכי חלשים בחברה. גיא יישאר מקור גאווה גדולה לכם וגם לנו, משפחת בית עמיחי בכלל ומשפחתנו שלנו בפרט וכולנו לעולם לא נשכח אותו".