"האיש והאגדה": יוסי רובינשטיין, מאושיות הוד השרון, הלך לעולמו בגיל 74 לאחר מחלה קשה. רובינשטיין, עובד עירייה לשעבר, עד פרישתו לגמלאות, נחשב יחד עם רעייתו אילנה רובינשטיין למתנדבים ופעילים חברתיים מוכרים מאוד בעיר ובאזור: "איפה ישנם עוד אנשים כמו כמוהו".
2 צפייה בגלריה
יוסי רובינשטיין ז"ל
יוסי רובינשטיין ז"ל
יוסי רובינשטיין ז"ל
(צילום: פרטי)
רובינשטיין, נולד בשנת 1952 בגיל עמל הוד השרון. אחרי מלחמת ששת הימים בשנת 1967 עבר לארה"ב שם השלים את לימודיו התיכוניים ושנה במכללה. הוא חזר ארצה בשנת 1971 ומיד התגייס לצה"ל, עבר קורס קצינים ושירת בחיל התותחנים. בשנת 1973 במהלך מלחמת יום הכיפורים נפצע ליד תעלת סואץ וחזר לשרת בהדרכת טירונים. בשנת 80 אחרי שחרורו התחתן עם אילנה, והם הביאו לעולם שלושה ילדים: בן בשם אלעד נשוי לאיה תמם והורים לשלושה: בנים תום, טוהר וליבי, ושתי בנות, שני וסיון. שני נשואה לליאון והם הורים לדניאל ונטלי, וסיון נשואה לאלירן נחמיאס והם הורים לשני ילדים.

2 צפייה בגלריה
יוסי רובינשטיין ז"ל
יוסי רובינשטיין ז"ל
יוסי רובינשטיין ז"ל
(צילום: פרטי)

עיקר עיסוקו היה בתיירות, בתחום זה עסק כ – 30 שנה בתיירות. בין היתר, הקים את עמותת שבטי ישראל" עמותה למורי דרך ברכב "אשכול". בהמשך הקים שלוחה של משרד נסיעות קפריסאי "גרוטס" וכיהן כמנכ"ל המשרד.
בשנת 2016 הוא הקים יחד עם רעייתו אילנה, פרויקט לסיוע לילדי שדרות שהיו בתחילת דרכם בהתמודדותם מול איומי הקאסמים. השניים אירחו בהוד השרון כ-50 ילדים. במקביל עזב את תחום התיירות והחל לעבוד כעוזרו של ראש העיר חי אדיב. באותה שנה חלה במחלת הסרטן, המשיך לעבוד בחצי משרה, עד לפרישתו לגמלאות.

קראו גם:
מיכאל גבאי ספד לו: "לא להאמין , חבר יקר , איש יקר, אהוב על הבריות , חכם,שנון,נעים הליכות , בעל נתינה אינסופית , חיוך תמידי, לימדת אותי הסתכלות אחרת,לימדת אותי לפתור חידות ,היית מורי ורבי לנושא הגימטריא ,אמרת שלכל מילה בעיברית יש כמה משמעויות בעיקר נסתרות, דיברנו שעות על משמעותן של מילים, על משמעות הגישה לאנשים מכל גוון, אני בטוח שנשמתך תעלה לגן עדן, אתה תחסר לי".
חברת המועצה עדי פרילנג אנקורי ספדה אף היא: "יוסי, האיש והאגדה, המצחיק, בעל הנתינה האינסופית, האופטימיסט הנצחי, בעל החיוך והלב הרחב, החבר הטוב של כל כך הרבה אנשים הלך מאיתנו. זכיתי שהיית חבר שלי. שלום חבר. תהא נשמתך צרורה בצרור החיים וזכותך תגן עלינו ועל כל עם ישראל. מחבקת ואוהבת את אילנה והמשפחה היקרה".