משפחת גולדין מתגייסת למען משפחות החטופים - הקימה מטה לאומי שיסייע למשפחות. בהצהרה לתקשורת שנתנו אמש (מוצ"ש) מחוץ לביתם בכפר סבא הוריו של סגן הדר גולדין ז"ל, אמר האב, פרופ' שמחה גולדין "אחינו ואחיותנו, אתם לא לבד. היינו שם, עודנו שם ואנו מרגישים את הצורך לתמוך ולהיות עבורכם המרגישים בצדק שחרב עליהם עולמם אל עולם הלא נודע".
2 צפייה בגלריה
משפחת גולדין
משפחת גולדין
משפחת גולדין
(צילום: מסך)
לאה גולדין, אמו הדר ז"ל אמרה "מרגע זה משימת חייכם להיות חזקים עבור אהוביכם ולעשות הכל כדי להחזיר את יקירכם אשר נפלו בשבי. אנחנו יחד, אנחנו נעשה את זה".
עוד הוסיף שמחה גולדין "ניסיוננו לימד אותנו שהדבר משפיע על מעגלים נרחבים מלבד המשפחה, ולכן היוזמה שלנו היא לנסות לספק מענה ברמה הלאומית, לא רק למשפחה הקרובה של השבויים. משוכנע ביכולות ההתגייסות של כל מי שיכול ורוצה לעזור".

2 צפייה בגלריה
תמונתו האחרונה של סגן הדר גולדין ז"ל
תמונתו האחרונה של סגן הדר גולדין ז"ל
סגן הדר גולדין
(צילום: ספיר ברונזברג לוי)

מערך התמיכה הנפשית במשפחות אותו יזמה משפחת גולדין מוקם משעות הבוקר וייתן את שירותיו בחינם ע"י מכון פסגות בעל ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום אשר גייס לטובת המשימה הלאומית מעל 1,000 מטפלים מקצועיים אשר יפעלו בהתנדבות מלאה.
קראו גם:
מרב ברקבי שני, מנהלת המכללה לפסיכותרפיה התנהגותית קוגניטיבית (CBT) של מכון פסגות: "התגייסות המוני המטפלים הבוגרים שלנו מוכיחה את הסולידריות והמחויבות המקצועית שייחודית לעם ישראל. אני מזמינה את כל מי שחווה מצוקה בעקבות האירועים לפנות אלינו כדי לקבל סיוע והכוונה מקצועית ראשונית".
איל ורשביאק, מומחה לטיפול בטראומה וחרדה, ממכון פסגות: "התקופה הזאת קשה וניתן להקל את ההתמודדות איתה באמצעות טיפול בזמן אמת ובכך למנוע נזקים בעתיד".
לקבלת סיוע ע"י מטפל מקצועי יש לשלוח מסרון בווטסאפ למספר 050-6662559