לפני שאתם נכנסים לפאניקה כי שכחתם לשמור מקום, עדיין לא מאוחר. רשת "מיינט" בשרון ריכזה עבורכם את כל הדילים הכי טובים להערב. אז קחו נשימה ארוכה ותראו למה שיש למסעדות ולבתי הקפה באיזור להציע לכם. כל שנותר לכם הוא – למצוא בייביסיטר ולצאת לבלות.
הוד השרון
לולה וקובה - הוד השרון
מסעדת הביסטרו מציעה לרגל יום האהבה תפריט ספיישלים מהים, האדמה, השדה והכרמים המוכן בידי שף המסעדה אביב רגב, בנוסף לאווירה הרומנטית שתאפוף את המסעדה עם ורדים ולבבות. בערב ט"ו באב, יוכלו זוגות האוהבים לבוא וליהנות ממבחר ספיישלים:
מהים תוגש מנת שרימפס קריסטל, עם ויניגרט פלפלים צלויים, צלפים וצ׳ילי אדום במחיר של 90 שקלים וקרפצ׳יו דג ים עם ויניגרט ליים וודקה במחיר של 58 שקלים.
מהאדמה תוגש מנת טורטוליני של ירוקים, עם מחית כמהין שחורות במחיר של 78 שקלים ומנת ניוקי, שעועית ירוקה, זיתי קלמטה וריקוטה במחיר של 82 שקלים.
מהשדה תוגש מנת סלט סלקים ואפרסקים עם גבינת גורגונזולה ואורגנו במחיר של 54 שקלים ומהכרמים יוגשו 2 יינות לבנים ו-2 יינות אדומים לבחירה במחיר של 20 שקלים לכוס.
כתובת: מבוא קדם 5
6 צפייה בגלריה
לולה וקובו | צילום: באדיבות המסעדה
לולה וקובו | צילום: באדיבות המסעדה
לולה וקובו | צילום: באדיבות המסעדה
אנג'לינה
המסעדה מציעה אוכל צרפתי ומציעה לרגל ט"ו באב ספיישלים, יין, קוקטיילים, פרחים, נרות ואוירה של אהבה.
לתפריט יתווספו 7-8 מנות ספיישל, ביניהן טרטר לוקוס עם קרפצ'יו מלפפונים ועשבי תיבול, פטה ויוגורט עיזים; מחבת פירות ים עם שומר צלוי; סינטה על העצם; תמנון על הגריל; ולקינוח קרם מסקרפונה עם ערמונים, בסילאן ותאנים. בנוסף יוצעו 4 יינות במחירים של 26-48 שקלים לכוס וזוג קוקטיילים במחיר מיוחד של 68 שקלים לזוג קוקטיילים במקום 84 שקלים.
כתובת: הבנים 14
6 צפייה בגלריה
אנג'לינה הוד השרון | צילום: באדיבות המסעדה
אנג'לינה הוד השרון | צילום: באדיבות המסעדה
אנג'לינה הוד השרון | צילום: באדיבות המסעדה
NONO
המסעדה האיטלקית שכמעט תמיד מלאה עד אפס מקום, מציעה לרגל ט"ו באב מנות ספיישל מיוחדות וקוקטיילים, בין היתר קוקטייל טרופי על בסיס וודקה ורום עם בננה, קוקוס, לימון ונענע, וקינוח מפנק מחנות המפעל של MIMI במחיר 42 שקלים של קרם מוס וניל ושנטילי וניל על שכבת בצק פריך ודקוואז שקדים, בתוספת נשיקות מרנג מעל. הקינוח המוגש עם סורבה תות על מצע בטרסקוטץ'.
כתובת: ז'בוטינסקי 2
6 צפייה בגלריה
נונו | צילום: באדיבות המסעדה
נונו | צילום: באדיבות המסעדה
נונו | צילום: באדיבות המסעדה
כפר סבא
מוזס
אם האוכל החלבי נמאס עליכם ובא לכם להתפנק בזוג במנה בשרית: רשת המסעדות ״מוזס״ וביניהם סניף כפר סבא הממוקם בקניון ערים, מציעה בט"ו באב ארוחה זוגית מיוחדת הכוללת מנה ראשונה, 2 המבורגרים בקר או ארטבורגר של 200 גרם ו-2 תוספות לבחירה, קינוח ו-2 כוסות יין במחיר מיוחד של כ-239 שקלים.
למנה ראשונה תוכלו לבחור מהתפריט: לחם וחמאה, טבעות בצל, כרובית פריכה, אנטיפסטי חציל, סלט ירקות שורש ועוף, קרפצ׳יו סינטה, כנפיים של מוזס או נאגטס עוף.
לתוספות בצד תוכלו לבחור: צ׳יפס, צ׳יפס בטטה, וודג׳ס, פירה תפו״א, אורז מלא, סלט ירקות מהשדה, ירקות צלויים, צ׳יפס ברוטב גבינות חם.
במסעדות הכשרות של הרשת, יותאמו המנות לקהל שומר הכשרות. כמו כן הארוחה מוגשת במסעדות ובמשלוחים ותקפה ב-26.7, ערב ט"ו באב בלבד.
כתובת: קניון מקס ערים, ברל כצנלסון 14
6 צפייה בגלריה
מוזס | צילום: רונן מלחן
מוזס | צילום: רונן מלחן
מוזס | צילום: רונן מלחן
פיאנו פיאנו
המסעדה האיטלקית הממוקמת בקניון G בכפר סבא, מציעה לרגל ט"ו באב תפריט ספיישלים מיוחד הכולל קינוח ומנות עיקריות שיוגשו החל מהערב ומחר (שישי) במהלך שעות הפעילות.
כתובת: מתחם G כפר סבא, ויצמן 103
רעננה
קפה נטו
בית הקפה המציע מנות חלביות וממוקם במרכז גולן מציע לרגל היום הרומנטי ארוחה זוגית שתוגש בערב ט"ו באב וכוללת: מנה ראשונה, 2 מנות עיקריות, קינוח ושתי כוסות יין או קאווה לבחירה במחיר של 159 שקלים.
המבצע תקף בערב ט"ו באב 26.7.18 בלבד, ללא כפל מבצעים.
כתובת: אחוזה 198
פיקניה
מסעדת הבשרים ברעננה המציעה אוכל ארגנטינאי דרום אמריקאי, מוסיפה לתפריט לרגל ט"ו באב מנת ספיישל לזוג בעלות של 290 שקלים הכוללת מנה עיקרית של 700 גרם בשר, 2 מנות ראשונות ו-4 כוסות יין. בנוסף הפיקניה מציעה בקבוק יין במבצע של 100 שקלים במקום 120 שקלים ויין פרסוקו במחיר של 125 שקלים במקום 150 שקלים וקאווה במחיר מיוחד.
כתובת: החרושת 14
6 צפייה בגלריה
פיקניה רעננה | צילום: באדיבות המסעדה
פיקניה רעננה | צילום: באדיבות המסעדה
פיקניה רעננה | צילום: באדיבות המסעדה
סלטה
המסעדה החלבית ברעננה מציעה לרגל ט"ו באב דיל מפנק הכולל כוס שמפניה לכל לקוח ללא עלות ובנוסף כל הקוקטיילים והבירות במבצע של 1+1.
כתובת: רמב"ם 10
6 צפייה בגלריה
סלטה רעננה | צילום: באדיבות המסעדה
סלטה רעננה | צילום: באדיבות המסעדה
סלטה רעננה | צילום: באדיבות המסעדה
הרצליה
קיוטו
המסעדה היפנית המציעה בדרך כלל סושי ואוכל יפני ברמה גבוה, מציעה לרגל ט"ו באב ספיישלים מיוחדים הכוללים בין היתר קינוח רד וולווט אדום (53 שקל) ומנת בקר מושקעת (145 שקל), וכן שני רולים חדשים: כדור אורז עטוף באבוקדו עם קוביות סלמון, פלפל צ'ילי ופירורה טמפורה ורול פילדלפיה עם גבינת שמנת, סלמון, מלפפון ועירית (60-68 שקל). את כל זה תוכלו להוריד עם קוקטייל מוחיטו תות (50 שקל).
כתובת: אריה שנקר 7
קפה גן סיפור
קפה גן סיפור הוא בית קפה המגיש אוכל איטלקי וממוקם בפארק הרצליה, ומציע פסטות, מאפים ועוד. לרגל יום האהבה בית הקפה מציע מנת ספיישל מיוחדת שתוגש בערב ט"ו בערב.
כתובת: יוסף נבו 6