תנופת בניה ברעננה בזמן קורונה: חברת קידר מבנים יוצאת בשיווק של 6 פרויקטים חדשים במרכז רעננה ונווה זמר הכוללים 215 יחידות דיור חדשות.
1 צפייה בגלריה
בניה ברעננה
בניה ברעננה
בניה ברעננה
(צילום: יעל שרר)
קראו גם >>
חברת קידר מדווחת כי היא יוצאת לשיווק ב 4 פרויקטים חדשים במרכז העיר רעננה בנוסף לפרויקטים חדשים בנווה זמר.
הפרויקטים במרכז רעננה:
חנקין 28 - פרויקט הריסה ובניה הכולל 38 יח"ד חדשות במרכז העיר רעננה וכולל גם חדר כושר מאובזר.
ביאליק 35 - פרויקט יוקרה הכולל 21 יח"ד בלבד ברחוב ביאליק המבוקש במיקום חד פעמי.
גרץ פינת משה הס - פרויקט הכולל 8 קוטג'ים יוקרתיים, בודדים ודו משפחתיים עם בריכה ברחוב פנימי ושקט בלב רעננה.
חנקין 34 - פרויקט יוקרתי ובו 32 יח"ד שקודם עפ"י תוכנית המתאר רע/3000 וקיבל את אישור התב"ע וצפוי גם הוא לצאת לשיווק בקרוב.
במקביל, מדווחת החברה כי קיבלה אישורים לבניית 116 יח"ד חדשות בנווה זמר רעננה ב 3 מגרשים שונים הכוללים 7 בניינים חדשים בנוסף לפרויקטים שכבר שווקו ונבנים בשכונה.
לדברי טל קידר, מנכ"ל החברה: "למרות הקורונה אנחנו לא עוצרים, אנחנו מאמינים בעיר רעננה ובביקוש למגורים בעיר, בשנים האחרונות התמקדנו באיתור פרויקטים במרכז העיר ובשכונת נווה זמר הפרויקטים החדשים מגוונים מאוד וכוללים את כל האפשרויות שלקוח יכול לבקש בין אם מדובר בדירות קטנות – 3 חדרים, דירות 4/5 חדרים, דירות גן או פנטהאוזים וכן מעכשיו גם קוטג'ים יוקרתיים עם או בלי בריכה.
"במקביל אנו ממשיכים בהצלחה בתנופת הבניה של הפרויקטים שלנו בנווה זמר תוך מתן אמון רב בשכונה אשר מוכיחה את עצמה כל פעם מחדש ותהא אחת השכונות היפות בישראל. בתור ילידי העיר אנו נמשיך בגאווה להוביל גם בשנים הבאות את הבניה ברעננה".