לאחרונה הסתיים שלב איכלוס אחד הבניינים היותר יפים שנבנו ברעננה במסגרת פרויקט תמ"א 38 ברחוב מכבי 22. בפרויקט, בו התגוררו 12 דיירים בבניין בן 3 קומות, התווספו עוד שתי קומות וחצי ומספר הדירות גדל ל-22.
1 צפייה בגלריה
פרויקט ברחוב מכבי ברעננה
פרויקט ברחוב מכבי ברעננה
פרויקט ברחוב מכבי ברעננה
(צילום הדמיה: בוני בניין)
מדירות שיכון קטנות ורעועות הפך המקום לבניין דירות מפואר עם 4 ו-5 חדרים וכן שתי דירות פנטהאוז בקומה ה-6. לכל דירה התווסף ממ"ד, מרפסת שמש, חניה צמודה, וכמובן מעלית ולובי.
דירות הפנטהאוז בבניין נמכרו במחיר של למעלה מ-4.5 מיליון שקל, מחיר המשקף כ-22,000 שקל למ"ר. דירת 4 חדרים נמכרה במעל ל-2 מיליון ₪, המשקפים כ-20,000 ₪ למ"ר.
את הפרויקט יזמה חברת "בוני בניין" ומי שייצג את החברה היה משרד עו"ד זיו גרומן. אדריכל הפרויקט הוא עופר סגל.
מרבית פעילות ההתחדשות העירונית ברעננה מתרכזת בשלוש השכונות המרכזיות, כאשר קרית דוד רמז היא אחת מהן, לצד מרכז-דרום העיר ושכונת קרית ויצמן. הפרויקט ברחוב מכבי 22 אושר במסלול של תמ"א 38 חיזוק ותוספת, כאשר הבניין הסמוך לו, ברחוב מכבי 20 נמצא אף הוא בשלבים סופיים של הבנייה לקראת אכלוס הפרויקט. כאן מדובר ב-12 דירות קיימות עליהן הוסיפו 10 חדשות ובסך הכל – 22 דירות. המחירים בפרויקט זה יהיו נמוכים מעט מאלו של מכבי 22 .
עו"ד זיו גרומן, אמר: "אני שמח וגאה על עוד פרויקט שהושלם ואוכלס. אני סבור שכל בר דעת שרואה את הבניין לפני ואחרי מבין שההחלטה על סיומה של תמ"א 38 הוא שגוי וכל עוד אין תוכנית חלופית תקפה, מן הראוי להאריך את תוקפה של תמ"א 38".