רשת חללי העבודה ROOMS מבית פתאל, מודיעה כי תשכור קומה נוספת, רביעית במספר במתחם החדש של הרשת ברעננה בדמי שכירות שנתיים של כ 3.7 מיליון שקל. המתחם, אשר ממוקם במגדל A TOWER בפארק העסקים של העיר, משתרע כעת על פני שטח של כ 5,600 מ"ר, כולל קומת גג בלעדית לעובדי המתחם בגודל של כ 400 מ"ר המשקיפה על כל פני העיר ואיזור השרון.
1 צפייה בגלריה
המתחם של פתאל ברעננה
המתחם של פתאל ברעננה
המתחם של פתאל ברעננה
(צילום הדמיה: יח"צ)
המתחם מותאם לצרכי חברות גדולות ומאפשר גם אזורים פרטיים הסגורים רק לעובדיהן כמו גם לחברות בינוניות וקטנות שיכולות לבחור מתוך תמהיל המשרדים הקיים. המתחם מכיל עמדות העבודה משותפות באזורים פתוחים ובסוויטות סגורות, חדרי ישיבות בגדלים שונים, דיינרים ואזורי ישיבה מודולריים שונים, תאי טלפון אישיים, חדרים פרטיים לפגישות ולעבודה וגג בלעדי לעובדים.
נדב פתאל, מנכ"ל ROOMS: "אנו נרגשים להתרחב ולהכריז על פתיחת הקומה הרביעית במתחם החדש שלנו ברעננה. אין לנו ספק שהמיקום המרכזי, גודל המתחם וההשקעה הרבה שלנו בהתאמת המתחם לצרכי השוכרים, מייצרת מתחם משרדים אידיאלי ביותר לעובד. החוויה המלונאית המושאלת משורשי רשת פתאל הוטמעו גם ברשת ROOMS וממצבת את העובד, כמו את האורח במלון, במרכז העשייה היומיומית שלנו. הסינרגיה בין העולמות הללו מייצרת הזדמנויות חדשות ללקוחותינו בארץ ובעולם לצד סביבת עבודה בחוויה אחרת. רשת ROOMS ממשיכה לגדול וכבר בחודשים הקרובים צפוי להיפתח המתחם הנוסף שלנו במרכז העסקים של העיר בני ברק".