חברת הנדל"ן ינוב מדווחת על השלמת מכירה של למעלה מ-50% מהדירות בפרויקט הפינוי בינוי "jabotinsky Yard" שהיא מקימה ברחוב ז'בוטינסקי במרכז העיר רעננה.
1 צפייה בגלריה
פרויקט ז'בוטינסקי יארד
פרויקט ז'בוטינסקי יארד
פרויקט ז'בוטינסקי יארד
(צילום הדמיה: אסף פרץ)
במסגרת הפרויקט נהרסו 2 בנייני רכבת ישנים ובהם 36 דירות, וכעת ניבנים במקומם 4 בניינים בני 8 קומות עם 90 דירות. הבנייה בפרויקט בעיצומה ובקרוב תחל בניית הלובי בבניין הראשון. צפי לאכלוס - סוף שנת 2022.
פרויקט ז'בוטינסקי יארד הוא מתחם מגורים חדש וייחודי במרכז העיר רעננה, שבמרכזו חצר פרטית מעוצבת לדיירי הבניין בלבד. תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות של 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים עם מרפסות רחבות. בכל קומה בבניין נבנות רק 3 דירות.
מחירי הדירות בפרויקט: החל מ-2.46 מיליון שקל לדירת 4 חדרים בשטח 98 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת; החל מ-2.75 מיליון שקל לדירת 5 חדרים בשטח החל מ-111 מ"ר + 12 מרפסת (דירות בתכנון גמיש).
הפרויקט ממוקם במרחק הליכה ממרכז העיר רעננה, וממגוון בתי הקפה, השירותים הקהילתיים, בתי הספר והגנים והמרחב התוסס של רחוב אחוזה. לפרויקט נגישות קלה ומהירה ליציאות מהעיר, לכביש 531 ולתחנת הרכבת.
לאחרונה מכרה החברה דירת פנטהאוז 7 חדרים בפרויקט בשטח של 190 מ"ר + 50 מ"ר מרפסת על מפלס אחד ב-5.2 מיליון שקל, וכן דירת 4 חדרים בשטח 100 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת ב-2.5 מיליון שקל.
לדברי שגיא לנצ'נר, מנכ"ל ובעלים של ינוב: "הפרויקט זוכה לביקושים גבוהים מצד משפחות מאזור השרון וכן מהרבה תושבי חוץ מדרום אפריקה, טורקיה ואנגליה. גם בתקופת סגר הקורונה לא עצרנו בפעילות ואף סגרנו לא מעט עסקאות למכירת דירות בפרויקט. מדובר במיקום מרכזי ואסטרטגי, רעננה היא אחת הערים המבוקשות ביותר למגורים בישראל ודיירי הפרויקט ייהנו מכל היתרונות של סביבה אורבנית מתקדמת ומודרנית - במתחם אינטימי ופרטי בלב הפועם של העיר".