מי שנוסע היום בבאר שבע לא יכול להתעלם מתנופת הבנייה בבירת הנגב. עם זינוק של כ- 60% בהתחלות הבנייה לא ניתן להתעלם מריבוי המנופים והפרויקטים החדשים בכל אזורי העיר.
אביסרור משה ובניו היא אחת מהחברות הבנייה הגדולות והוותיקות בישראל. כיום החברה בונה דירות בכל הארץ–באשקלון, אשדוד, יבנה, רחובות, בני ברק, גדרה, ראש העין, מודיעין, ירושלים, בת ים, ראשון לציון ועוד, אולם את דרכה החברה החלה בעיר באר שבע ועד היום בנתה בעיר אלפי דירות חדשות תוך שהיא מביאה לעיר פרויקטים פורצי דרך.
2 צפייה בגלריה
גרנד אביסרור
גרנד אביסרור
גרנד אביסרור
(יח"צ)
"בכל פרויקט חדש של החברה, מושקעת מחשבה רבה בכל ההיבטים. אנחנו משתדלים לחשוב מחוץ לקופסא ולתת ללקוחות שלנו ערך מוסף תוך שימת דגש על בניית פרויקטים ייחודיים, עיצוב ארכיטקטוני ייחודי, איכויות מוקפדות, טכנולוגיות בנייה מתקדמות ושילוב מפרטים טכניים עשירים בדירות", מסביר סמנכ"ל השיווק יורם אביסרור, "החברה מקפידה לבחור את המיקומים האסטרטגיים ביותר בכל עיר שבה היא פעילה, הקרובים לאזור מסחר, בילוי ותעסוקה, סמוכים לפארקים ירוקים או אגמים, ובעלי נגישות תחבורתית גבוהה. כחברה שהיא גם חברה יזמית וגם חברת ביצוע, החברה מקפידה לבנות לפי התקנים המחמירים ביותר תוך שילוב בנייה ירוקה בפרויקטים, כדי לספק ללקוחותיה דירות איכותיות לשנים רבות".
"דירה יוקרתית במגדל, צמוד קרקע, דירה עם גינה תלויה וגם דירות לזכאי מחיר למשתכן. אנחנו יכולים להגשים את חלומו של כל מי שמחפש היום דירה בעיר" אומר יורם אביסרור סמנכ"ל השיווק בחברה.
פרויקט הדגל של החברה בבאר שבע הוא פרויקט "גרנד אביסרור" בשדרות טוביהו בצמוד לגרנד קניון בבאר שבע, הכולל 450 יחידות דיור ב- 4 מגדלי יוקרה בני 30 קומות. הפרויקט תוכנן על ידי טיטו אומן אדריכלים והוא הפרויקט החדשני והמושקע ביותר באזור הדרום. הפרויקט כולל מתחם ספא וחדר כושר נפרד לשימוש הדיירים הכולל סאונות, ג'קוזי, חדר כושר, חדר טיפולים, וכן בית כנסת. החברה מציעה בפרויקט דירות קונספט בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.
פרויקט "אביסרור בנאות הדרים" ממוקם בשכונה החדשה בבאר שבע בסמוך למתחם הסינמה הסיטי והיס פלאנט בעיר. גולת הכותרת של הפרויקט הן דירות 5 חדרים עם מרפסות גן תלויות שמקנות לדיירים תחושה של מגורים בצמוד קרקע בדירה בבניין קומות.
2 צפייה בגלריה
אביסרור בנאות הדרים בבאר שבע
אביסרור בנאות הדרים בבאר שבע
אביסרור בנאות הדרים בבאר שבע
(יח"צ)
אביסרור בונה גם צמודי קרקע בשכונת נווה נוי המבוקשת. פרויקט "אביסרור בנווה נוי" כולל מתחם קוטג'ים עם 28 קוטג'ים בני 5 חדרים. גולת הכותרת של הפרויקט היא גינה רחבה במיוחד, כיאה לאורח החיים בדרום, המקנה אווירה כפרית ונעימה. בשכונת הפארק בונה החברה את פרויקט "אביסרור בפארק" הכולל 192 יחידות דיור ב- 8 בניינים בני 7 קומות. בלב השכונה פארק נחל באר שבע המשתרע על שטח של כ- 5,300 דונמים ובתוכו אגם מלאכותי בשטח של כ 90- דונמים ובסמוך לפרויקט נבנה גם אמפיתיאטרון.
לתושבי העיר שמחפשים היום אחרי תקופת הקורונה דירות מפנקות עם מרפסות גדולות, החברה מציעה פנטהאוזים אחרונים מוכנים לאכלוס מיידי בפרויקט מגדלי אביסרור הממוקם בשדרות רגר ובפרויקט צמרת אביסרור בשכונת נווה זאב.
לצד הבנייה למגורים, לחברה מספר פרויקטים מניבים בעיר שכוללים שטחי מסחר ותעסוקה הנבנים ומשווקים תחת המותג "אביסרור סנטר".
בפרויקט מגדלי אביסרור בשדרות רגר באר שבע בנתה החברה מרכז עסקים יוקרתי המשלב מסחר ומשרדים. בנוסף החברה בונה היום בשכונת הפארק–מרכז מסחרי ומשרדים בן 16 אלף מ"ר שבו רשת Be ורשת שופרסל כבר הבטיחו את מקומן.