קבוצת גולדן ארט הניחה את אבן הפינה בפרויקט ZEMER ESTATE אותו היא בונה בשיתוף עם חברת תאופיק זידאן בשכונת נווה זמר ברעננה, בטקס מיוחד שערכה במעמד ראש העיר חיים ברוידא ובהשתתפות היזמים ורוכשי הדירות.
1 צפייה בגלריה
פרויקט "ZEMER ESTATE"
פרויקט "ZEMER ESTATE"
פרויקט "ZEMER ESTATE"
(צילום והדמייה 3division.)
קראו גם >>>>
הפרויקט יתפרס על שטח של 8.4 דונם, ויכלול 6 בנייני בוטיק עם 89 יח"ד עם תמהיל דירות מגוון הכולל דירות 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הפרויקט יכלול שטח פתוח ייחודי לשכונה עם גינה פרטית גדולה לרווחת דיירי הבניין שתשתרע על פני כ-3 דונם. בנוסף כ-90% מהחניות יהיו תת קרקעיות (ברוב השכונה רק 40% מהחניות הן תת קרקעיות).
לדברי שמעון ג'יני, מנכ"ל חברת גולדן ארט, "אנו שמחים לקיים את האירוע ולהיווכח בהתקדמות הבניה בשטח בפרויקט איכותי וייחודי זה. זה הפרויקט הראשון שלנו ברעננה ואנו מתכוונים לפעול בעיר בהיקפים משמעותיים מתוך הכרה באיכות החיים לתושבים, הקרבה לאזורי התעסוקה וההיי-טק והנגישות התחבורתית הגבוהה הן הציבורית (רכבת ומטרו) והן למערכת הכבישים החדשה. זכינו לאמון ובחירה מצד קהילת רוכשים איכותית ומגוונת בפרויקט ואנו מאמינים ששיתוף הפעולה המבורך עם העירייה יאפשר לנו לסיים ולמסור את הדירות באיכות גבוהה ובזמן".
ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "שכונת נווה זמר ממשיכה להתפתח ולהציע לתושביה איכות חיים מיטבית, עם בנייה בתכנון מוקפד ותוך חשיבה על מכלול הצרכים המאפיינים שכונה בבנייה. השכונה, הזוכה לביקושים גבוהים, הינה חלק מתנופת הבנייה הכללית בעיר, התואמת את מגמת ההגירה החיובית אליה, שהינה מהגבוהות בישראל. אנו שמחים לשתף פעולה וללוות את היזמים בעיר, הן בפרויקט זה, והן בפרויקטים נוספים, מתוך המטרה המשותפת המציבה את רווחת התושבים ושביעות רצונם לאורך התהליך, בראש מעיינינו".