כשמדברים על שוק הנדל"ן ברעננה, מדברים כמעט באותה נשימה על חברת קידר.
כבר 65 שנה שחברת הנדל"ן "קידר מבנים" בונה ברעננה. בנוסף לעובדה כי החברה נחשבת לאחת החברות המובילות בישראל הן באיכות הבניה, והן ברמת הגימור והביצוע, השירות האישי והעמידה בלוחות זמנים קידר "חיה ונושמת" את רעננה ובתחום הנדלן ממש הפכו קידר ורעננה שם נרדף זו לזו.

10 צפייה בגלריה
מתחם בורוכוב סקוור של חברת קידר
מתחם בורוכוב סקוור של חברת קידר
מתחם בורוכוב סקוור של חברת קידר
(צילום הדמיה: עדי בואנו)

פנינת השרון

רעננה הפכה ברבות השנים לאחת הערים המפותחות, המתקדמות והמבוקשות ביותר בישראל. רשימת הפרסים והתארים שזכתה שהעיר אספה לעצמה כוללים בין היתר, "העיר הירוקה בישראל", וכן, בתואר היוקרתי "קהילה בטוחה" בידי ארגון הבריאות העולמי, ובכך הפכה העיר הראשונה בארץ ובמזרח התיכון שזכתה בתואר זה.
על פי נתוני משרד החינוך, הזכאים לתעודת בגרות מבין תלמידי כיתות י"ב בשנת ה'תשפ"א (2020-‏2021) היה 89.7%, הרבה מעל הממוצע הארצי. שליש מהתקציב השנתי מושקע ברעננה בחינוך יום הלימודים הארוך. תלמידי העיר מחזיקים גם במודעות חברתית: חצי ממקבלי תעודת "הבגרות החברתית", תכנית התנדבות תלת שנתית, היו יוצאי רעננה. בנוסף, על פי נתוני צה"ל, רעננה מובילה בנתוני הגיוס לנשים ולגברים בישראל.

10 צפייה בגלריה
פארק רעננה
פארק רעננה
פארק רעננה
(צילום: עיריית רעננה)

על פי נתוני הלמ"ס, השכר החודשי הממוצע של שכיר ברעננה במהלך שנת 2019 היה 12,299 ש"ח (כאשר הממוצע הארצי: 9,745 ש"ח). נתון זה מצטרף לנתון אחר של הלמ"ס, מספר מנכ"ל המתגוררים בעיר פר תושב הוא הגבוה ביותר בישראל.
התחזיות האחרונות חושפות כי בתוך 15 שנה העיר רעננה אמורה לגדול בלא פחות מ30,0000 תושבים, נתון זה אינו רק מספר על נתוני ההתעניינות בעיר, אלא גם על שלל מוקדי פיתוח ופרויקטים מתחום הנדל”ן שעתידיים לקום, כאשר חלקם כבר נראים בשטח.
אין ספק שאחד השיקולים המרכזיים שנוגעים לשאלה האם לעבור לעיר כזו או אחרת נוגע למקור פרנסה, ועל כן טוב לדעת שבמערב העיר, ממש בסמוך לתחנת הרכבת שמתוכננת לקום, עתיד לקום שטח תעסוקה רחב ידיים. העובדה שהשטח המסחרי יוקם לצד הרכבת שמקשרת בין מגוון יעדים באזור דן, מספרת לא מעט אודות שלל האפשרויות לעבוד בעיר ולהקים בה עסקים, ואף מספרת לא מעט על האפשרות לשכור משרדים במתחם, וזאת כי מדובר במיקום שמאוד קל ומהיר להגיע אליו, ואף ישירות מליבה של ת”א. בננוסף לאזור התעשייה וההייטק המצליח שקיים בצדה הצפון מזרחי של רעננה.

10 צפייה בגלריה
מסייעים לעסקים ברחוב אחוזה
מסייעים לעסקים ברחוב אחוזה
רחוב אחוזה
(צילום: שאטרסטוק)

רעננה הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים המועדפים עבור חברות טכנולוגיה והייטק שמעוניינים להקים בעיר את המטה המרכזי שלהם, כאשר החברה הגדולה מכולם היא מייקרוסופט ישראל. בנוסף הקמת קו הרכבת המחבר בין רעננה אל תל אביב, עוזר להפוך את העיר לנגישה ואטרקטיבית.
גם חזות העיר רעננה הפכה לשם דבר בישראל: פארק רעננה חולש על שטח של 200 דונם, שבהם מגרשי גלגליות, פינת חי, שבילי רכיבה, פארק שעשועים נגיש ואגם מלאכותי בצורת סמל העיר, שם ניתן לשוט בגונדולה. האטרקציה האמיתית בפארק היא האמפי, שמכיל 8,000 מקומות וזכה לארח אירוע אמנים שונים – מלורן היל וטורי איימוס ועד שלמה ארצי ופוליקר.

10 צפייה בגלריה
אמפי פארק רעננה
אמפי פארק רעננה
אמפי פארק רעננה
(צילום: עידו ארז)

בחודש יוני שנת 2022 נחנך הפארק האורבני החדש באזור התעשייה ברעננה. הפארק כולל מתקני משחק לפעוטות ונוער, מתקני כושר ועמדות מנגלים מוצללות ומצוידות וספסלי פיקניק. בפארק עמדות טעינה לרכבים חשמליים, מבנה שירותים ציבוריים נגיש ועמדה עצמית לתיקון אופניים לשירות הרוכבים.

10 צפייה בגלריה
דיור לזוגות צעירים ברעננה
דיור לזוגות צעירים ברעננה
דיור ברעננה
(צילום: עמית שעל)

הרכב האוכלוסיה ברעננה מאוד מגוון, רבים מתושבי העיר הם עולים חדשים ממדינות דוברות אנגלית, מאמריקה הלטינית, מארגנטינה, מברית המועצות לשעבר ומצרפת. ברעננה ישנה קהילה דתית גדולה מאוד, ובה גם יוצאי צרפת ומדינות אנגלו-סקסיות. כמו כן פועלות קהילות לא אורתודוקסיות ובהן קהילת רענן-בית שמואלי של התנועה ליהדות מתקדמת וקהילת עמיתי של התנועה המסורתית. הקהילתיות הזו היא גם מה שמושכת לרעננה תושבי חוץ שמעוניינים להתגורר בעיר, ולא רק להתאכסן בה.
שגיא פיפשקוביץ', סמנכ"ל קידר מבנים: "העובדה שרעננה, מהערים החזקות ביותר בישראל מבחינה סוציו-אקונומית, ממשיכה להתפתח ולהתרחב לשכונות חדשות, היא בשורה משמחת מאד בעיקר לדור הצעיר. רעננה נותנת פיתרון לצעירים מהעיר וגם מהיישובים בסביבה (כפר שמריהו, רמות השבים, בצרה, רשפון ועוד) שרוצים להישאר בקרבת ההורים וליהנות מאיכות חיים גבוהה, מהחינוך האיכותי של רעננה וכמובן מהקרבה למוקדי התעסוקה של מרכז הארץ".

התאמה מושלמת

על הרקע הזה, ובמהלך עשרות השנים בהן הגיעה רעננה למעמדה הנוכחי, פועלת חברת קידר מבנים, שנוסדה בשנת 1965 ע"י אברהם קידר ז"ל. מדובר באחת מחברות הבנייה הוותיקות בישראל ואחת החברות המוכרות ביותר ברעננה, כפר סבא, הרצליה, רמת השרון, הוד השרון ותל אביב, אשר ידועה בתור סמל של איכות בנייה עבור תושבי האזור. קידר בונה מעל 1,000 דירות בכל שנה באזורי הביקוש היוקרתיים ביותר של השרון האמיד ותל אביב.

10 צפייה בגלריה
הפרויקט ברחוב ז'בוטינסקי
הפרויקט ברחוב ז'בוטינסקי
הפרויקט ברחוב ז'בוטינסקי 4, רעננה
(צילום הדמיה: עדי בואנו)

מיקודה של החברה היה מיום היווסדה מתן יחס אישי וחם לכל דייר, איכות בלתי מתפשרת על ביצוע הבניה ושאיפה למצוינות ברמת הגימור והעמידה בלוחות זמנים. החברה רשומה ברשם הקבלנים בסיווג קבלני ג' 5 בלתי מוגבל לבנייה – הסיווג הגבוה בישראל בתחום הבניה.
בחברת קידר מבנים הכל מתקיים תחת קורת גג אחת – הייזום, התכנון המוקפד, השיווק, הבניה וכמובן תחום הבדק ואחריות. החברה מנוהלת ע"י אנשי מקצוע קבועים שהם עובדי החברה, אליהם ניתן לפנות ולקבל מענה תמיד.
שגיא פיפשקוביץ', סמנכ"ל החברה מסביר: "החברה מבצעת את הפרויקטים בעצמה וזאת על מנת להקפיד על איכות הבנייה, תוך שילוב מנגנוני פיקוח ובקרה מחמירים. יש לנו בחברה צוות מקצועי, בעל ניסיון של שנים רבות בתחום הבניה, הנותן פתרונות מעשיים בכל תחומי ושלבי הבניה. מנהלי הפרויקטים, מנהלי העבודה והמהנדסים הם עובדים ישירים של החברה, ובכך אנחנו למעשה מבטיחים כי הבניה תתבצע בצורה מיטבית ובאיכות הגבוהה ביותר".

10 צפייה בגלריה
שגיא פיפשקוביץ', סמנכ"ל החברה
שגיא פיפשקוביץ', סמנכ"ל החברה
שגיא פיפשקוביץ', סמנכ"ל החברה
(צילום: יח"צ)

"אנחנו שומרים על יחסים חמים עם הלקוחות שלנו- ומקשיבים תמיד לכל צורך העולה מהם במטרה לנסות ולתת פתרון", מוסיף שגיא, "ואנחנו מאמינים כי הם הבסיס לצמיחת החברה. לדעתנו שמירה והקפדה על ניהול החברה בנועם הליכות ויחסי אנוש מצוינים, מבטיחה יכולת קיום לאורך זמן ושקיפות מלאה, אנחנו לא רק עומדים בלוחות הזמנים שנקבעו, אלא במרבית המקרים אף מקדימים את אותם. אנחנו חברה משפחתית וככאלו אנחנו רואים בכל אחד מהדיירים חלק מהמשפחה.

10 צפייה בגלריה
הפרויקט ברחוב ביאליק
הפרויקט ברחוב ביאליק
הפרויקט ברחוב ביאליק 21 רעננה
(צילום הדמיה: עדי בואנו)

"אנחנו חברה מאוד דינמית אשר מחויבת לאיכות ולמצוינות בכל תחומי פעילותיה. שאיפה למצוינות משמעותה ביצוע כל פעולה ברמה הגבוהה ביותר, שמים דגש גם על הפרטים הקטנים: למשל, כבר בשלב התכנון מנסים לייצר תקרות גבוהות במיוחד (3 מטרים נטו) מפרט טכני ברמה גבוהה וגמישות תכנונית על ידי מעוט עמודים בדירה, במטרה לתת ללקוח אפשרות לתכנן את דירתו בהתאם המדויק לצרכיו. זה אמנם עולה לנו הרבה יותר כסף, אבל רק ירידה לפרטים ולמידה מתמדת מבטיחים את קיומן של האיכות והמצוינות ואת השמירה על המוניטין הרב שצברה החברה במהלך השנים. לשמחתנו- ההקפדה מקבלת גם הכרה מפעם לפעם ולראיה החברה זכתה בשנים האחרונות בפרסים ובתארים רבים, בתחרויות שונות בתחומי טיב הבנייה, עיצוב ושירות הלקוחות".

על הפרק

נכון להיום בונה "קידר מבנים" פרויקטים רבים ברעננה, בין היתר במרכז העיר ברחוב ברנר 19, בורכוב 15-17-19-21 (חלק מפרויקט בורכוב סקוור) ברחוב מעלות 8, ביאליק 21, אחוזה 49, לוי אשכול 24 וז'בוטיסקי 4, אליעזר יפה ובשכונות החדשות של רעננה.
לפרטים נוספים צרו קשר: 1-700-504-514 או השאירו פרטים וניצור אתכם קשר.

10 צפייה בגלריה
הפרויקט ברחוב מעלות
הפרויקט ברחוב מעלות
הפרויקט ברחוב המעלות 8 רעננה
(צילום הדמיה: עדי בואנו)

בהתאם למצוינות והאיכות בה דוגלת החברה, כל הדירות בעלות תקרה גבוהה כ-3 מטרים. מפרט הדירות הוא יוקרתי מאוד וכולל בין היתר ברזים יוקרתיים גם של חברת "GROHE". דלתות פנים מתוצרת "פנדור",ריצוף גרניט פורצלן 80*80 ,פיתוח סביבתי מיוחד ומעוצב ע"י אדריכל נוף ועוד.
הבנייה בפרויקט הינה בנייה ירוקה קפדנית השמה דגש על בידודים אקוסטיים ותרמיים בדירות כך שדיירי הפרויקט יהנו מדירות שקטות ונעימות בעלות רגישות נמוכה מאוד לטמפרטורה בחוץ.
כמו כן לפרויקט ייחוד בכך שהמרפסות אינן צמודות אחד לשנייה דבר הנותן פרטיות לדירות ובנוסף פנים הדירות מאוד גמיש תכנונית כך שכל דייר יוכל לתכנן את פנים הדירה לפי צרכיו.

10 צפייה בגלריה
הפרויקט ברחוב לוי אשכול
הפרויקט ברחוב לוי אשכול
הפרויקט ברחוב לוי אשכול 24
(צילום הדמיה: עדי בואנו)

ברנר 19
בפרויקט יוקמו 30 יחידות דיור ביניהם דירות 4/5 חדרים ,דירות גן 3 חדרים ,מיני פנטהאוז ופנטהאוזים של 4/5/6 חדרים.
בורוכוב 19
בפרויקט יקומו 45 דירות,דירות גן 2/4 חדרים, דירות 3-6 חדרים ופנטהאוזים מרווחים של 5\6 חדרים.
המעלות 8
בפרויקט יוקמו 23 יחידות דיור ביניהם דירות גן , דירות 3,4,5 חדרים מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.
ביאליק 21
בפרויקט יוקמו 15 יחידות דיור, דירות גן 3.5 חדרים, דירות 4 חדרים ופנטהאוזים 3\5 חדרים.
אחוזה 49
בפרויקט יוקמו 23 יחידות דיור ביניהם דירות גן , דירות 3,4,5 חדרים מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים של 5\6 חדרים.
אליעזר יפה 24
בפרויקט יוקמו 30 יחידות דיור , דירות גן 3/4 חדרים, דירות ופנטהאוזים של 4 חדרים.
הפרויקטים מלווים על ידי הבנקים הגדולים בישראל ולרוכשים ערבויות על פי חוק המכר המבטיחים להם את הבטחונות החזקים ביותר ברכישת דירה מקבלן בישראל הקיימים כיום.


בשיתוף קידר מבנים בע"מ
פורסם לראשונה: 12:24, 03.08.23