1 צפייה בגלריה
פרויקט בר אילן 51 (הדמייה: אורנה ברוק)
פרויקט בר אילן 51 (הדמייה: אורנה ברוק)
פרויקט בר אילן 51 (הדמייה: אורנה ברוק)
חברת ינוב-טרסה קיבלה בשבוע שעבר היתר בנייה לפרויקט החדש ברחוב בר אילן 51 ברעננה. מדובר בפרויקט התחדשות עירונית שבמסגרתו החברה תחזק את הבניין בפני רעידות אדמה, תחליף את תשתיות המים הביוב והחשמל, תשפץ את הלובי, ותוסיף 14 דירות חדשות ל-15 הדירות הקיימות בו כיום. כמו כן הבניין יזכה להתקנת שתי מעליות חדשות.
לדברי המנכ"ל והבעלים של ינוב, שגיא לנצ'נר: "פרויקט ההתחדשות העירונית ברחוב בר אילן מאפשר כיום רכישת דירה חדשה באחד מהאזורים המבוקשים והוותיקים בעיר. הפרויקט מציע טווח מחירים למגוון דירות שמתאימות למשפרי דיור – דירות 5 ו-6, חדרים ועד לפנטהאוז יוקרתי".
עומר רונן, מנכ"ל ינוב-טרסה הוסיף כי "היתרון הגדול בפרויקט הוא במתן האפשרות לתושבים להישאר להתגורר באותו אזור המגורים ובמקביל להשתדרג בדירה חדשה וגדולה יותר".
המחירים בפרויקט, שישווק על ידי חברת אלדר סוהו, הם החל מ-2.35 מיליון שקלים לדירת 5 חדרים והחל מ-2.79 מיליון שקלים לדירת 6 חדרים. הפרויקט תוכנן על ידי המשרד הראל ניר אדריכלים ומציע גם דירות מיני פנטהאוז גדולות במיוחד בשטח של 157 מ"ר במחיר של החל מ-3.19 מיליון שקל ופנטהאוז במחיר של החל מ-4.39 מיליון שקל.