גל העלייה מצרפת לישראל בכלל ולרעננה בפרט אינו פוסק ונראה שהוא אף מתגבר, כך לפחות עולה מהנתונים שמפרסמת יזמית הנדל"ן "אב – גד", אשר השלימה בשבוע שעבר את מכירתן של לא פחות מ-15 דירות חדשות בעיר לעולים חדשים מצרפת שצפויים להגיע לעיר בחודשים הקרובים.
בניגוד למקרים אחרים של עולים מצרפת, הפעם הלקוחות לא ביקשו לרכוש אחוזות יוקרה בעיר והסתפקו בדירות בלבד, אשר ייבנו כחלק משני פרויקטים של חיזוק לבניינים קיימים במסגרת תמ"א 38. מדובר בפרויקטים ברחוב שברץ 3 וכן בפרויקט נוסף ברחוב בר אילן 33 ברעננה.
בחברה סיפרו השבוע כי מדובר ברוכשים לא שגרתיים, שכן בדרך כלל מי שפונה לרכוש דירה בפרויקטים של התחדשות עירונית הם תושבי הארץ, אשר מבקשים לשפר את תנאי המחייה שלהם.
גורם בחברה סיפר ל"מיינט רעננה" כי לא ברור כיצד הרוכשים הצרפתים שמעו על הפרויקט ומדוע החליטו לרכוש דווקא בו דירות בטרם עלייתם ארצה.
"הבחירה של העולים מצרפת לרכוש דירות בפרויקטים האלה נובעת מהחיפוש שלהם אחר קהילה שמתאימה להם", טוען ראם רצון, מנכ"ל קבוצת ייזום הנדל"ן "אב-גד". "זו הסיבה שהם רכשו את הדירות יחד, בעיר בה יש מגמת קליטה של עולים חדשים מצרפת ובהם קרובי משפחה וחברים שלהם שרכשו דירות בעיר לפניהם".