תחומים שונים עברו דיגיטליזציה עם השנים, אך תחום אחד נשאר מאחור. תחום ההובלות. במרבית המקרים נפגוש את חברת ההובלות בדפי זהב או בגוגל, אבל את ההתקשרות נבצע עמם בפורמט המיושן – טלפונית.
נקבל הצעות מחיר למעבר, נתאם את הזמן שבו יגיעו אלינו הארגזים, ונקווה שאכן יגיעו בשעה היעודה. גם מחירי ההובלה מזכירים יותר שיטת השווקים בארץ. המחיר עליו סיכמנו בטלפון נועד "להמלצה בלבד" ופעמים רבות המחיר הסופי נוסק מעלה דקות ספורות לפני שהארגזים עולים למשאית. עד שחברה ישראלית אחת החליטה לשנות את חוקי המשחק – ולטרוף את הקלפים. השליטה עוברת עכשיו מחברות ההובלה ללקוחות.
2 צפייה בגלריה
גט מובינג לוגו
גט מובינג לוגו
גט מובינג לוגו
(גט מובינג לוגו)
אתר חדש משנה את תמונת ההובלות בארץ
אתר GetMoving שעלה לאוויר לאחרונה, וכבר הספיק לשרת מאות משפחות בישראל עובד על עיקרון פשוט. הזמנת פרטי ההובלה המגיעים למספר חברות באזור מגוריכם, מבלי שתחשפו את פרטיכם האישיים, ואלה נפתחים למכרז. כל חברה נותנת לכם הצעת מחיר סופית.
לאחר שעיינתם בביקורות וחוות הדעת שנכתבו על ידי משפחות שביצעו את ההובלות לפניכם תוכלו לבחור חברה אחת ולסגור הסכם עבודה... וכל הטוב הזה ללא כל תשלום מצדכם.
איך האתר עובד?
בעלי האתר יצרו בשנה האחרונה קשר עם חברות הובלה אמינות שנבדקו היטב. לאחר שסיכמו על האזורים בהם הם מספקים שירותים הובלה (ולעתים גם שירותים נוספים כמו אחסון או אריזה) הוסיפו אותם למגישי ההצעות למכרז. כאשר אתם מגישים את ההצעה חברות אלה מקבלות את פרטי ההובלה, לרבות התאריך המבוקש, הכתובת ממנה ההובלה תצא והכתובת אליה תגיע – הקומה והדירה בכל כתובת, והאם יש בבניין מעלית, וכמובן הכבודה העוברת עמכם. על בסיס נתונים אלה מוגשת לכם הצעת המחיר. פתחו מכרז הובלות ברעננה לדוגמה וגלו את ההבדל.
2 צפייה בגלריה
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
(צילום: shutterstock)
מובילים את הדירה בקלות
שיטת המכרז הפרטי יחודית לאתר GetMoving ועדיין לא קיימת בארץ בתחום ההובלות בפורמט זה. האפשרות לדעת בדיוק מי יגיע אליכם, ליהנות ממחיר אטרקטיבי ומהסכם עבודה מסודר הכולל את התאריך, השעה שבה החברה אמורה להגיע והמחיר מבטיחים שכל שתצטרכו לעשות את לארוז את מוצרי הבית – ולהגיע בבטחה למקום החדש.
מי משלם על האתר
רבים שואלים אם השירות מוענק ללא תשלום, מה המודל העסקי מאחוריו? האם ההובלה יקרה יותר משום שהאתר גובה דמי תיווך? תשמחו לדעת כי אינכם משלמים לא על השימוש באתר ולא "דמי תיווך". הסכום אותו אתם משלמים עבור שירות ההובלה מגיע במלואו לחברת ההובלות. החברות השונות משלמות עבור הפרסום באתר, והמערכת המאפשרת להם לתת הצעת מחיר במסגרת המכרז ולקבל הזמנה מסודרת.
לסיכום נציין כי חשוב לזכור שגם מבחינת חברת ההובלות כאשר פרטי ההובלה מסודרים, לרבות תכולת הבית הארוזה ועוברת אתכם, גם להם יהיה קל יותר להתנהל מולכם. הם אינם עוסקים בשאלות כמו "על איזו כמות ארגזים סכמנו?" או ב"איזה קומה הדירה אליה עוברים?". כך נוצר מצב של Win Win לשני הצדדים. את מעבר הדירה הבא כבר תעשו בצורה חכמה יותר