חברת הנדל"ן ינוב- טרסה מדווחת על תחילת שיווק הדירות בפרויקט פינוי בינוי ברחוב ז'בוטינסקי במרכז העיר רעננה. במסגרת הפרויקט , יהרסו שני בנייני רכבת ישנים בהם בנויות כיום 36 דירות ותבנה במקומם ארבעה בניינים בני שמונה קומות עם 90 דירות.
1 צפייה בגלריה
צילום הדמייה: אסף פרץ
צילום הדמייה: אסף פרץ
צילום הדמייה: אסף פרץ
הפרויקט יצא לדרך לפני מס' ימים כתערוכת גרפיטי בה השתתפו עשרות אומנים מכל רחבי הארץ, כחלק מפרויקט קהילתי בשיתוף עם המרכז לאומנויות רעננה, וכחלק מהתפיסה בה היזם מעניק ערך מוסף לסביבת הבנייה.
תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות של ארבעה, חמישה ושישה חדרים כמו גם דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים עם מרפסות רחבות. בימים אלה מפונים אחרוני הדיירים ובמהלך השבועיים הקרובים צפויה הריסת המבנים.
מחירים :
דירת 4 חדרים בשטח 98 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת החל מ 2.43 מיליון שקלים
דירת 5 חדרים החל מ 111 מ"ר + 12 מרפסת החל מ 2.69 מיליון (דירות בתכנון גמיש)
צפי לאיכלוס : סוף שנת 2022
שגיא לנצ'נר מנכ"ל משותף ינוב-טרסה :" אנחנו שמחים שסוף סוף הפרויקט יוצא לדרך. אחרון הדיירים, מתפנה בימים אלה ואנו צופים, שעבודות הבניה יחלו כבר בשבועות הקרובים. יש ביקוש גדול לדירות חדשות באיזור זה, בעיקר בקרב תושבי העיר, שמעוניינים את לשדרג את דירתם. "
עומר רונן, מנכ"ל משותף ינוב-טרסה :"לאחר עמל משותף של בעלי הדירות ושלנו שהחל בשנת 2015, אנו נרגשים להתחיל פרויקט משמעותי זה בלב העיר רעננה. אנו בטוחים כי הבעלים ייהנו מדירות חדשות, כמו גם הרוכשים החדשים שייהנו מכל היתרונות של לגור בסביבה אורבנית מתקדמת ומודרנית, במתחם אינטימי ופרטי הממוקם בלב הפועם של רעננה".