נותרו 3 משרדים אחרונים למכירה ב"בית ינוב" ברעננה:חברת יזמות הנדל"ן ינוב , מדווחת על 3 משרדים אחרונים, שנותרו למכירה בבניין המשרדים היוקרתי "בית ינוב" ברחוב התעשייה ברעננה הכולל 6 קומות בשטח של כ-4,000 מ"ר וקומת מסחר בקומת הקרקע בשטח של 600 מ"ר.
1 צפייה בגלריה
צילום הדמיה: יח"צ
צילום הדמיה: יח"צ
צילום הדמיה: יח"צ
מרבית המשרדים נמכרו לבעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין ורואי חשבון. גם משרדי חברת הנדל"ן יועתקו לבניין המשרדים החדיש. הבניין היוקרתי נבנה על פי סטנדרטים של בנייה ירוקה. בין היתר הבניין יכלול קירות מסך עם זכוכיות מיוחדות, שמטרתן לשמר את האור הטבעי הנכנס אליו, ובכך להוביל להתייעלות אנרגטית של הבניין. כמו כן, מערכות המיזוג מתקדמות ותוכננו בצורה אופטימלית כדי לחסוך באנרגיה. עוד שדרוג שמתוכנן בבניין היוקרתי הוא חניית אופניים - גם לחשמליים.
כזכור, בניין המשרדים, נבנה על שטח של המסגרייה הוותיקה "בזק" חצור, ברחוב התעשייה, שפעלה במקום במשך 39 שנים.
משרד בשטח של 82 מ"ר ברמת מעטפת מוצע למכירה במחיר של 13,500 מ"ר + מע"מ עלות חניה 120,000 שקלים +מע"מ .
שטח מסחרי בקומת הקרקע מוצע ב 26,000 שקלים למ"ר + מע"מ ואילו להשכרה המחיר עומד על 130 שקלים למ"ר.
לדברי שגיא לנצ'נר, מנכ"ל ובעלים של ינוב, "אנחנו נמצאים כעת בעיצומה של בניית בניין המשרדים החדיש, שצפוי להתאכלס בעוד כשנה. רוב המשרדים נמכרו לפירמות ותיקות ומוכרות באיזור . אין ספק שמי שירכוש להשקעה את המשרדים האחרונים שנותרו, ייהנה מתשואות יפות ומי שירכוש לטובת הפעילות העיסקית שלו, ייהנה מסביבת עבודה נעימה ואיכותית".