אחרי שני משחקים מצוינים מול הפועל רמת גן ואח"י נצרת, שרק בגלל חוסר ריכוז בפעולה האחרונה לא הסתיימו בניצחון של גל כהן וחבורתו, במשחק האחרון מול נס ציונה הייתה רעננה פחות דומיננטית, ותוצאת התיקו בהחלט שיקפה את המתרחש על כר הדשא באצטדיון רמת גן.
1 צפייה בגלריה
אוסוג'י. ברעננה מחכים לשער הראשון שלו
אוסוג'י. ברעננה מחכים לשער הראשון שלו
אוסוג'י. ברעננה מחכים לשער הראשון שלו
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו יוצאים מהמשחק בתחושות מעורבות", אמרו במועדון. "מצד אחד, משחק פחות טוב שלנו, ולא הגיעה לנו יותר מנקודה. מצד שני, זה משחק רביעי בחמישה משחקים שאנחנו לא סופגים, וזה בהחלט נתון מעודד. קבוצה שרוצה לעלות ליגה חייבת הגנה חזקה, ואצלנו כולם מחויבים למשחק ההגנה. לגבי ההתקפה, אין לנו ספק שהגולים יגיעו. החלוצים שלנו מגיעים למצבים, וזה עניין של זמן עד שזה ייפתח להם והם יתחילו להבקיע בצרורות".
הבלם המצטיין מתן אוחיון: "תמיד מאוכזבים כשלא מנצחים, אבל אם ננתח את המשחק מול נס ציונה נגיע למסקנה שהייתה כאן חלוקת נקודות צודקת והתיקו שיקף. נכון שהקבוצה סיימה כבר לא מעט משחקים ללא הכרעה ויכולנו להיות עם עוד כמה נקודות, אבל מצד שני אנחנו מרוצים מהדרך שלנו ומהגישה של השחקנים, וכולנו מאמינים שבסופו של דבר זה יסתדר ונראה גם הרבה נצחונות".
בקבוצה ציינו לטובה את כל שחקני החלק האחורי שבלטו בחודש האחרון, ובעיקר אמורים הדברים לגבי המגן הוותיק חיים איצרין, המגלה יכולת טובה. לשבחים זכה גם הבלם הצעיר שון קלימקין, שמציג משחק שקט ובטוח ומצדיק את ההחלטה להציב אותו בהרכב על חשבונו של גל בראל הוותיק.
במשחק החוץ הקרוב מול איכסל (שישי, 15:00, עפולה) ימשיך להיעדר הקשר בן סביר, שנפצע במשחק מול הפועל רמת גן. גם עוסמאן מארונג, שלא נטל חלק בשני המשחקים מול רמת גן ונצרת, עדיין לא התאושש מהפציעה ולא יעמוד לרשותו של גל כהן. גם הקשר מוחמד אבו שאקר ייעדר מהמשחק, לאחר שצבר חמישה צהובים.
על המשחק מול איכסל אומר אוחיון: "צפוי משחק קשה מאוד מול קבוצה שמפתיעה עד עכשיו ונראית טוב, ולא סתם היא נמצאת בצמרת. נגיע למשחק הזה מוכנים ומפוקסים, ונקווה לצאת ממנו עם ניצחון ושלוש נקודות חשובות". ¿