בהפועל רעננה ניצלו את הפגרה שנכפתה על הקבוצה בעקבות משחקי הנבחרת הצעירה על מנת להעביר הילוך, ולהכניס לעניינים את השחקנים שהיו זקוקים לניעור אחרי ההפסד הביתי לאום אל פאחם.
1 צפייה בגלריה
ארשיד. בדרך החוצה?
ארשיד. בדרך החוצה?
ארשיד. בדרך החוצה?
(צילום: אסף פרידמן)
ברעננה מתכוננים לתקופה עמוסה במיוחד כאשר ביום שני הקרוב יפתחו 11 ימים בהם תקיים הקבוצה מרתון של ארבעה משחקי ליגה. הראשון בבית ברמת גן מול עפולה (יום שני), שלושה ימים אחרי בחוץ מול בית"ר תל אביב (חמישי), ארבעה ימים לאחר מכן בחוץ נגד ראשון לציון (שני) ושלושה ימים אחרי כן משחק ביתי מול רמת השרון (חמישי).
במקביל, מנסים ברעננה לחזק את הקבוצה, ואחרי החתמתו של שחקן הכנף מוחמד (מידו) בדארנה, שחזר לישראל אחרי עונה אחת במדי קבוצת ווינטרטור השווצרית, מקווים שם לצרף כבר בשבוע הקרוב לפחות שני שחקנים נוספים בעמדות הקישור האחורי וההתקפה. נעשה ניסיון להחזיר למועדון את הקשר אלי בבייב, אך הנושא ירד מסדר היום והצוות המקצועי מחפש קשר אחורי אחר. על הפרק נמצא גם צירופו של מגן נוסף, ובקבוצה בודקים מספר אופציות של שחקנים ששיחקו בליגת העל בעונה החולפת.
מי שעזב את הקבוצה בתחילת השבוע הוא המגן עמית כהן שהושאל לבני יהודה תמורת 300 אלף שקלים, כאשר לכתומים אופציה לרכוש את כרטיסו באותו סכום בסיום העונה. גם העברתו של השוער אסף צור לקבוצת אנורתוזיס הקפריסאית סוכמה, וגם הוא יעזוב את רעננה בימים הקרובים.
במשחק מול אום אל פאחם עלה בדקות הסיום החלוץ, יואב תומר, שכזכור נעדר כחצי שנה עקב פציעה בשרירי הבטן. ברעננה מקווים כי תומר ישיל את החלודה במהירות, ובונים על כך שיהפוך לפקטור משמעותי במאמצי הקבוצה לחזור לליגת העל.
עדיין לא ברור מעמדו של החלוץ כארם ארשיד שביקש להשתחרר לטובת הצעה מליגת העל, כככל הנראה מבני סכנין. ארשיד דורש השאלה או שיחרור בחינם, ואילו ברעננה עומדים על כך כי הקבוצה שרוצה את השחקן תעביר סכום השאלה מינימלי. בעקבות הדברים הללו, עדיין לא ברור האם ארשיד ייכלל בסגל במשחק הקרוב ביום שני מול עפולה.