בהפועל רעננה חיכו בכיליון עיניים לסיומה של פגרת הקורונה שנכפתה על הקבוצה. כזכור, רעננה יצאה לפגרה אחרי ניצחון חשוב של גל כהן וחבורתו על רמת השרון, 0:1, ועכשיו מבקשים במועדון להמשיך את המומנטום שנעצר דווקא על ידי הנגיף שהשבית את הספורט הישראלי כולו.
1 צפייה בגלריה
אנטמן. "כשנתחבר אף קבוצה לא תוכל לעצור אותנו"
אנטמן. "כשנתחבר אף קבוצה לא תוכל לעצור אותנו"
אנטמן. "כשנתחבר אף קבוצה לא תוכל לעצור אותנו"
(צילום: אסף פרידמן)
ביום שלישי (19:00) תצא רעננה למשחק חוץ ב"טדי", שם תפגוש את הפועל ירושלים (קטמון שחזרה לשמה המקורי) במפגש שינעל את המחזור השישי של הליגה הלאומית. לרשותו של גל כהן יעמוד סגל מלא, ללא פצועים, מורחקים או נדבקים. אפרופו קורונה, עד כה היה זה רק הבלם מתן אוחיון שנדבק בנגיף עם תחילת הסגר ונמצא חיובי, ומאז החלים וחזר לאימונים מלאים.
במועדון בטוחים שהקבוצה מתחברת ומתחילה לממש את הפוטנציאל הטמון בה, למרות פתיחת עונה מגומגמת. "יש לנו סבלנות", אומרים ברעננה. "אנחנו יודעים שבנינו קבוצה חזקה וטובה. הסגל הוא עמוק ואיכותי, ויש גם כוורת מקצועית מצוינת. הדברים צריכים להידבק לנו, ואז אנחנו בטוחים שנרוץ חזק למעלה. דברים לא קורים ביום אחד, ונכון שלא התחלנו הכי טוב שאפשר, אבל אין לנו ספק שזה יקרה ושנשתפר ממחזור למחזור. רק שייתנו לשחק ברצף, ושהקורונה לא תפגע שוב בכדורגל".
ביום שלישי סיימה הקבוצה משחק אימון מול הפועל פתח תקוה בתיקו 2:2 (שערים של רועי לוי ובנג'מין קוקו). בגזרת החיזוק, המגן חגי גולדנברג שכבר סיכם את תנאיו ברעננה חתם בסופו של דבר בסכנין, ובקבוצה ימשיכו לחפש חיזוק בעמדת המגן.
שחקן נוסף שגורלו עדיין לא ברור הוא כארם ארשיד. ברעננה מבינים שהשחקן מבקש לעזוב לטובת ליגת העל, ואף הלכו לקראתו ואפשרו לו למצוא קבוצה שתקלוט אותו, אבל נכון לשעת כתיבת שורות אלה, ארשיד לא הביא הצעה קונקרטית והוא ממשיך להתאמן ברעננה.
היו"ר דמיאן רויטמן חגג השבוע יום הולדת 40, והשחקנים הכינו לו קליפ מיוחד בהשתתפות הצוות המקצועי והניהולי.
רגע לפני החזרה הרשמית למגרשים ומשחק החוץ הקשה מול הפועל ירושלים, השוער ניב אנטמן כבר סופר את הדקות עד ליום שלישי הקרוב. "חזרנו לאימונים בשיא הכוח וכולם כאן מצפים בקוצר רוח למשחק הראשון", הוא אומר. "נכון שפתחנו פחות טוב את העונה, אבל ברגע שנתחבר אני לא רואה שום קבוצה שתוכל לעצור אותנו בדרך למטרת העל שלנו, והיא כמובן - לעלות חזרה לליגת העל. לפני הסגר השגנו את הניצחון הראשון שלנו ואנחנו רוצים להמשיך את המומנטום. האווירה כאן מצוינת, ובמשחקים האחרונים התגבש הרכב חזק וטוב. מעכשיו נראה רעננה אחרת".