אחד הסיפורים המטלטלים במלחמה הוא סיפורה של משפחת יהלומי מקיבוץ ניר עוז. אם המשפחה בת שבע ושלושת ילדיה נחטפו על שני אופנועים לעזה. האם ושתי הבנות שהיו על אופנוע אחד הצליחו להמלט בדרך נס והאופנוע עם איתן בן ה- 12 נסע לעזה. כששמעו אוהדי קבוצת מנצסטר סיטי, את הסיפור של האם, שסיפרה שאיתן אוהד שרוף של הקבוצה הם החליטו לנסות ולעזור.
3 צפייה בגלריה
אוהדי הקבוצה עם איתן יהלומי
אוהדי הקבוצה עם איתן יהלומי
אוהדי הקבוצה עם איתן יהלומי
(צילום: ארגון האוהדים הישראלי של מנצ'סטר סיטי)
ראשי הארגון והאוהדים יצרו קשר עם האם וסיפרו לה שארגון האוהדים הישראלי של מנצסטר סיטי עומדים לרשותה. בשלב הראשון , אוהד הקבוצה, עופר קדוש מכפר סבא, דאג להביא לאם חבילה שכל כולה מנצסטר סיטי כדי לשמח את איתן. לאחר מכן, התברר שבחדרו של איתן, שניזוק משמעותית, נמצא ציור של השחקן האהוב עליו, פיל פודן, אשר נותר ללא פגע.

3 צפייה בגלריה
הציור בחדרו של איתן
הציור בחדרו של איתן
הציור בחדרו של איתן
(צילום: פרטי)

בנר ראשון של חנוכה, הגיע לביתו של איתן ששוחרר לפני כשבועיים עופר קדוש, במטרה להעניק לו חולצה חתומה ע״י הכוכב פודן, מארז גביעים של המועדון והזמנה אישית ממנכ״ל המועדון, פראן סוריאנו, למשחק של מנצ׳סטר סיטי באצטדיון האיתיחאד כשהעניינים ירגעו.

3 צפייה בגלריה
האוהדים עם איתן יהלומי בביתו
האוהדים עם איתן יהלומי בביתו
האוהדים עם איתן יהלומי בביתו
(צילום: ארגון האוהדים הישראלי של מנצ'סטר סיטי)

קדוש משתף: "לפני חודשיים נחשפתי לסיפורו של ילד מתוק בן 11 ועם חיוך כובש - איתן יהלומי, המשפט הראשון שאמר הקריין היה "זהו איתן מרכז חייו הוא הכדורגל והוא אוהד מנצ׳סטר סיטי", זה הרגע שהלב התכול שלי הוצף - בעצם יש לי נפש תאומה ובזמן שאני פה צופה בסלון במשחק, הילד הזה בשבי אצל מפלצות - אז עשיתי הכול למען המשפחה יחד עם חבריי האלופים, ונפגשנו עם איתן. אין בכלל לתאר את כמות הריגוש שעברתי - כדי שהחיוך הכובש הזה של איתן לא ימחק. אני מייחל ומתפלל לחזרתו מהשבי של אבא אוהד וכמובן יתר החטופים".

קראו גם:

מארגון האהודים נמסר: "אנחנו רוצים להודות למספר כוחות משמעותיים שעשו מאמצים רבים כדי שהדבר יקרה. לניר זוהר, נשיא חברת Wix הישראלית אשר מהווה ספונסר רשמי של המועדון ומנהלת המטה טל ויצמן שלי. לפראן סוריאנו, מנכ״ל מנצ׳סטר סיטי על המחווה היפה. מחווה משמעותית שבאה ממועדון שבבעלות אמירתית ולאחר שהפריימרליג הגיבה באופן קר לאירועים בישראל. לאוהד הקבוצה עופר קדוש, על הקשר הישיר, המסירות והדאגה האינסופית למצבו של הילד ומצב המשפחה ולחנות הספורט www.maxsport.co.il בהוד השרון אשר אחראית על תרומת מארז גביעי הטרבל. מאחלים שנדע תקופות מוארות יותר ומתפללים לשובם של אב המשפחה, כלל החטופים וכלל חיילי צה״ל וכוחות הביטחון בשלום".