1 צפייה בגלריה
ברונה לאמוס | צילום: קבוצת מכבי רעננה בכדורעף
ברונה לאמוס | צילום: קבוצת מכבי רעננה בכדורעף
ברונה לאמוס | צילום: קבוצת מכבי רעננה בכדורעף
בעונה הקודמת מצאה עצמה מכבי רעננה במקום טוב באמצע. השנה, עם מאמן חדש בדמותו של ישראל אשר (אימן בעונות האחרונות בקריית אתא), ועם שאיפות להחתים שחקניות ברמה הגבוהה ביותר, אף אחד לא יופתע אם הקבוצה תגיע יותר גבוה.
יש לציין, בתחום הנוער הפכה מכבי רעננה לכוח של ממש שאף מצליח במובנים מסויימים לאתגר את ההגמוניה של האימפריה הירוקה השכנה מכפר סבא. כשדי ברור כבר עתה שמספר כשרונות על צומחים במחלקת הנוער, וכשהציפיות מתחילות להיערם, השנים הקרובות הולכות להיות מרתקות בכל מה שנוגע לכדורעף הנשים באיזור השרון.
הקבוצה החתימה בשבוע שעבר מוסרת ברזילאית בשם ברונה לאמוס (24, 1.85). המאמן אשר אמר על לאמוס: "ברונה מוסרת גבוהה עם אנרגיות מטורפות. מתאמנת באחת הליגות הטובות שיש - הסופר ליגה בברזיל. מוסרת תחרותית, מדוייקת וחכמה. העונה אנחנו בונים קבוצה רעבה ושאפתנית, וברונה מתאימה בדיוק לפאזל הזה".
גם הקפטנית איבונה ווליגורה ממשיכה לעונה רביעית. לקראת העונה הקרובה סיפרה ווליגורה על תחושותיה כשחקנית המועדון: "אני מרגישה טוב מאוד במועדון. הייתי כבר בכמה מועדונים בישראל ורעננה היא בית. אני יודעת שאם אתקשר לכל אחד מאנשי המועדון גם באמצע הלילה אני אקבל עזרה, וזה חשוב לי מאוד כי אני עדיין שחקנית זרה ומשפחתי רחוקה". לגבי הציפיות לעונה הקרובה אמרה ווליגורה: "הציפיות שלי הן תמיד גבוהות, גם אם התקציב שלנו לא גדול כמו ארבע הקבוצות הגדולות בליגה".