1 צפייה בגלריה
עירוני רעננה | צילום ארכיון: איגוד הכדורסל
עירוני רעננה | צילום ארכיון: איגוד הכדורסל
עירוני רעננה | צילום ארכיון: איגוד הכדורסל
אחרי המשחק הראשון של עירוני רעננה בליגה הלאומית אפשר לומר דבר אחד בבטחה, לא הולך להיות משעמם במשחקי הקבוצה. את המשחק מול קריית אתא שהתקיים ביום ראשון האחרון, פתחה הקבוצה בפיגור של 12-0. רבע שני נהדר של מייקל בריסקר עם 13 נקודות (14 בסה"כ במשחק), החזיר את הקבוצה לעניינים וקבע 45:46 לרעננה עם סיום המחצית. עם זאת, הייתה זו בסוף הקבוצה המקומית שרצה 0:7 בדקה האחרונה של המשחק וניצחה 84:77.
במשחק בקריית אתא הקבוצה העמידה נתון כמעט נדיר בשתי הליגות הראשונות, כאשר רק שחקני הבית שגדלו במחלקת הנוער קלעו 52 נקודות (גיא לביא, מייקל בריסקר, גל טסלר, ליאור קררה וגיל בני). גיא לביא גם הוביל את קלעי הקבוצה עם 17 נקודות. יתר הקלעים לרעננה: סמי גיבנס 12 נקודות, טסלר 10, קררה וויליאמס 7 כ"א, מיכאל מושקוביץ' 6 וגיל בני עם 4.
עדיין קשה לומר כיצד תראה העונה של רעננה. כזכור, גם בעונה שעברה תחזיות שעסקו בקבוצה דיברו על הישרדות, ובסופה של העונה הקבוצה עמדה בראש הטבלה. העובדה שסגל הקבוצה הצעיר צפוי להתקדם וגם הכימיה עם הזר החדש רודני וויליאמס אמורה להשתפר, יש בהם כדי להעיד שגם העונה רעננה עתידה לדבר חזק בליגה הלאומית.