1 צפייה בגלריה
מוחמד שכר. בתקווה שהקבוצה תצא לדרך חדשה | צילום ארכיון: עוז מועלם
מוחמד שכר. בתקווה שהקבוצה תצא לדרך חדשה | צילום ארכיון: עוז מועלם
מוחמד שכר. בתקווה שהקבוצה תצא לדרך חדשה | צילום ארכיון: עוז מועלם
בחיים צריך גם מזל. ספק פנדל בדקה ה-67 עקב הכשלה על גבול הרחבה על המחליף מוחמד שכר, בעיטה מוצלחת מהעונשין של המחליף תומר סוויסה (הצטרף לקבוצה רק בשבוע שעבר, א.י.), ורעננה במשחק בו שיחקה ברובו עם 10 שחקנים בלבד, סוף סוף יכולה לנשום לרווחה לראשונה העונה אחרי נצחון חוץ יקר מאוד באצטדיון באשדוד.
הקבוצה של מנחם קורצקי עשתה את שלה בקרב התחתית מול אשדוד שדורגה לפניה ערב המחזור, במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה ובו רעננה ספגה הרחקה של החלוץ שמעון אבוחצירה כבר בדקה ה-44. רעננה ניצחה אף על פי המארחים מאשדוד רשמו 16 איומים על השער אל מול 7 בלבד של רעננה, כשגם בגזרת החזקת הכדור היו אלה האשדודים עם 61 אחוזים לעומת 39 אחוז בלבד של האורחים מהשרון. ובכל זאת, הדבר היחיד שאפשר לקחת מהמשחק הזה הוא את השורה התחתונה והיא שרעננה סופסוף מצליחה לנשום אוויר מעל לקו האדום עם 7 נקודות, נקודה אחת מעל הפועל עכו הלפני אחרונה שהפסידה למכבי פתח תקווה בביתה.
בשבוע הבא (א', 19:00) תארח רעננה באצטדיון בנתניה את מכבי פתח תקווה המדשדשת למפגש חשוב נוסף. ניצחון נוסף והקבוצה תוכל לצאת לדרך חדשה.
הקבוצה ערכה שינויים רבים במהלך הפגרה. בנוסף לתומר סוויסה, הצטרפו גם הקשר נמניה ניקוליץ' ששיחק בעבר בהפועל תל אביב והמגן גיא ליפקה ששותפו כבר אתמול, והחלוץ הזמבי עמנואל מאיוקה ששיחק בעבר במכבי תל אביב. בקבוצה מקווים שהשינויים האלו יבססו את מעמדה של הקבוצה בליגה וישאירו את הקבוצה עוד עונה בליגת העל.
לקפטן הקבוצה שניר שוקר, שלא שותף אתמול, נולדה הבוקר (ב') בת בכורה.