1 צפייה בגלריה
אוסטרובסקי לאחר הניצחון בחצי הגמר | צילום: ליגת העל לתיכונים
אוסטרובסקי לאחר הניצחון בחצי הגמר | צילום: ליגת העל לתיכונים
אוסטרובסקי לאחר הניצחון בחצי הגמר | צילום: ליגת העל לתיכונים
לקראת חצי גמר אליפות התיכונים, היו שהאמינו שנבחרת הנערות של תיכון רוטברג תצליח לתת פייט ראוי לנבחרת של אוסטרובסקי, אבל התקווה הזו התבדתה מהר מאוד.
די לומר על המשחק שנגמר ב-27 נקודות הפרש לטובת הרענניות כי אופיין בחוסר ריכוז על ידי שני הצדדים, כדי להבין עד כמה גדולים הפערים בין הפרוייקט הרענני בכדורסל הנערות של יוני דנישבסקי לשאר בתי הספר לכדורסל נערות בארץ. לרענניות יש פשוט שורות על שורות של הכדורסלניות הצעירות הטובות בארץ. כשכוכבת אוסטרובסקי שלי סירקיס (17 נקודות, 11 ריבאונדים) כבר משחקת במדי מכבי רעננה בוגרות, נועה גבעון המצטיינת במשחק (22 נקודות, 8 ריבאונדים) רק בכיתה י', ושאר חברותיהן פשוט עושות ככל העולה על רוחן במגרש גם ביום בו אינן במיטבן. ואם מישהו תוהה עוד כמה שנים הפרויקט הזה שגרף 7 מתוך 10 אליפויות התיכונים האחרונות יימשך, הרי שדי היה במבט אל עבר קצה הספסל של רעננה, בסמוך אליו התיישבה שחקנית כיתה ט' הטובה לגילה בארץ שתיכנס רק בשנה הבאה לאוסטרובסקי, כדי להבין שאת המוסיקה הזו יהיה קשה מאוד לעצור.
הרבע הראשון של המשחק נגמר ב-7:15 לטובת הרענניות, כשעמית כהן (10 נקודות, 9 אסיסטים), שלי סירקיס ושירה עתיר מבהירות לרמת השרוניות איך הולך להראות המשחק. ההפרש גדל עד ל-18:30 במחצית. בליץ מהיר של הרענניות עם תחילת המחצית השנייה מחץ כל סיכוי של השכנות מרמת השרון. זה נגמר כאמור 45:72.
את היציעים מילאו עד אפס מקום תלמידים ולא מעט שמות מתחום כדורסל הנשים ברעננה, כשאחת הבולטות בהן היא שיר תירוש, כוכבת אוסטרובסקי בעונה שעברה שהובילה את התיכון עד למקום הרביעי בעולם ועתה משחקת בהצלחה בבוגרות של מכבי רעננה. גם ראש העיר זאב בילסקי נתפס בעדשה כשהוא חוגג עם התלמידים על ידי דוברת מכבי רעננה, חנה בית הלחמי, שמצידה הזמינה אותו למשחק של הקבוצה הבוגרת ביום שני הקרוב באולם אביב (18:00), בו יתקיים שידור חוזר של המשחק, הפעם נגד הבוגרות של רמת השרון. למי שפיספס כדורסל הנשים ברעננה נמצא בגרף עליה גורף, וזה מתחיל מהנערות ומסתיים בבוגרות שאף הן מתחילות להתברג בין הקבוצות הטובות בארץ, לא מעט בזכות מחלקת הנערות אותה מנהל דנישבסקי.
שאר הקלעיות לרעננה: שירה עתיר 12 נקודות, אביב יופה 6, יובל יעקבי 3, רוני חגי 2. כמו כן שותפו: גל כהן פלר (5 אסיסטים), ועומר לב. לרמת השרון בלטה נועה שמשי עם 21 נקודות.
מאמן הקבוצה, יוני דנישבסקי, שלא נראה הכי מרוצה בסיום המשחק אמר: "א. תפקיד של מאמן הוא אף פעם לא להיות מרוצה, וזה בכל ענף. וברצינות, לא השתחררנו במאה אחוז, חלק מהבנות היו פצועות, ולא הכל הלך חלק, אבל בהתחשב בסיטואציה ובנסיבות זה בסדר. סוד הקסם הוא לא לקחת שום דבר כמובן מאליו וכל יום הוא יום חדש, הכל בסדר".
מחר (11:30, לב הפארק) יפגשו הבנים של נבחרת מטרווסט את זו של נבחרת תיכון חדש תל אביב בניסיון לשחזר את ההישג של הבנות.