1 צפייה בגלריה
נבחרת מטרווסט | צילום: דף הפייסבוק של עירוני רעננה
נבחרת מטרווסט | צילום: דף הפייסבוק של עירוני רעננה
נבחרת מטרווסט | צילום: דף הפייסבוק של עירוני רעננה
היה משהו מאוד אכזרי בדרך בה נבחרת תיכון מטרווסט הודחה מליגת העל לתיכונים העונה. הקבוצה שהפסידה בחצי גמר התיכונים 55:72 לנבחרת תיכון חדש תל אביב, הצליחה לאורך כל העונה להפגין כדורסל משובח ומתואם והייתה מועמדת מובהקת לאליפות.
בין אם אלו היו הגארדים איתמר סאקס וגלעד מלניק או שחקני הפנים דניאל רון ויהל מלמד או שאר חברי הקבוצה, התחושה הייתה שלקבוצה של נווה תמיד יש אקדחון תורן שבמקרה הצורך תוכל לפנות אליו על מנת לנצח. במילים אחרות, הנבחרת הזו הייתה קבוצה בכל מובן המילה, כמעט נטולת אגו ומאומנת בצורה מושלמת.
דווקא בשל כך, ההפסד של מטרווסט לתיכון חדש תל אביב או יותר נכון לצמד שחקני העל של חדש, עידן אלבר (30 נקודות) ודני אבדיה (23 נקודות), היה כואב במיוחד. מטרווסט פתחה את המשחק בצורה מצוינת ואף הובילה 12:18 ברבע הראשון, אלא שאז נכנסו לעניינים אלבר-את-אבדיה, שכבר עתה מסומנים להתברג ברמות הכי גבוהות של הכדורסל הישראלי, ופשוט השתלטו על המגרש. מנגד, הכדורסלנים של נווה, שהתאפיינו בקור רוח ומשחק מתואם לאורך כל העונה, התחילו להתפזר ככל שהמשחק יתקדם ונטה לטובת הכוכבים של חדש. בשלב כזה ומול קבוצה כזו אי אפשר לעשות טעויות, ולקראת פתיחת הרבע הרביעי (48:54 לחדש) היה ברור שהגמר בורח לרעננים.
ברבע האחרון התל אביבים שטפו את המגרש עד לסיום, זה נגמר כאמור ב-55:72 לחדש, והמטרווסטים יחזרו בעונה הבאה כדי להחזיר לעצמם את התואר.
קלעו למטרווסט: דניאל רון 15 נקודות, גלעד מלניק 11, יהל מלמד 10, איתמר סאקס 6, אופיר לדרמן 5, עומר קובץ ואופק גופר 3 כ"א, איתי רם 2.