1 צפייה בגלריה
אריאל אדוארדס. עונה נהדרת | צילום: אודי ציטיאט, מנהלת הליגה
אריאל אדוארדס. עונה נהדרת | צילום: אודי ציטיאט, מנהלת הליגה
אריאל אדוארדס. עונה נהדרת | צילום: אודי ציטיאט, מנהלת הליגה
ליגת העל לנשים צמודה מהרגיל העונה. די להביט בתוצאות של מכבי רעננה כדי להבין שכל משחק הוא בגדר משחק פתוח. ביום חמישי האחרון התארחה הקבוצה בחולון מול אליצור המקומית המובילה את ליגת העל. הקבוצה של שרף הפסידה 74:60, ורשמה הפסד שני ברציפות.
המשחק שהחל בצורה שווה יחסית (19:17 לחולון ברבע הראשון) נטה לטובת המקומיות ככל שהתארך, כשרבע שלישי מצוין של החולוניות בהובלת סיאניה צ'ונג (10 נקודות ברבע, 18 במשחק) ושל הסנטרית של חולון דניאל אדאמס (8 ברבע, 18 במשחק עם 9 ריבאונדים) נגמר בתוצאה 58:49, ולמעשה מכאן רעננה כבר לא חזרה.
ברעננה בלטה אריאל אדוארדס עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים. הבאנקר של הקבוצה, קריסמה פן, סיימה משחק חלש יחסית מתחת לסלים עם 14 נקודות ו-6 ריבאונדים בלבד (לעומת ממוצע עונתי של 17.6 נקודות ו-12.1 ריבאונדים).
שאר הקלעיות לרעננה: בריה גוס (7 ריבאונדים) 15 נקודות, שלי סירקיס 7, יערה יצחקי (6 אסיסיטים) 3, שיר תירוש 2. שותפה ולא קלעה: מורן ספיר. בחולון בלטה בנוסף קריסטל ברדפורד עם 13 נקודות ו-15 ריבאונדים ונופר שלום עם 10 נקודות.
המשחק מול רמלה מחר, עם זאת, צפוי להיות שונה. הרענניות ניצחו בביתן בסיבוב הראשון את רמלה המדורגת שניה בליגה, 64:68, והקבוצה תנסה לנצח גם מחר. נכון לעכשיו מדורגת מכבי רעננה במקום ה-5 עם 5 נצחונות ו-4 הפסדים, כמו רמת השרון המדורגת לפניה במקום ה-4.