1 צפייה בגלריה
קורצקי עם השחקנים. ניצחון מדהים | צילום: ראובן שוורץ
קורצקי עם השחקנים. ניצחון מדהים | צילום: ראובן שוורץ
קורצקי עם השחקנים. ניצחון מדהים | צילום: ראובן שוורץ
הפועל רעננה זכתה אתמול בנצחון ענק על מכבי תל אביב, במשחק חשוב עבור שני הצדדים. הרעננים כבשו בדקה ה-28, לאחר שרועי זיקרי בהופעה השניה ברעננה, הרשית שבוע שני ברציפות. זיקרי קיבל כדור במרכז הרחבה בעט לגופו של שוער הצהובים ראיקוביץ' אבל לאחר מכן זכה בריבאונד וכבש מקרוב. בהמשך המשחק הרעננים ניצלו את מזג האוויר הבעייתי, הלכו אחורה, שמרו על התוצאה וזכו בנקודות יקרות. מי זוכר את פתיחת העונה הקטסטרופלית בה נראה המועדון כמועמד בטוח לירידה.
מכבי תל אביב מצידה, איבדה נקודות יקרות במירוץ האליפות מול הפועל באר שבע וירדה למקום השני, וכולם יודעים לאן אלונה ברקת, הבעלים של הקבוצה הדרומית צריכה לשלוח את הפרחים.
נכון לעכשיו ממוקם המועדון הרענני במקום ה-11, 5 נקודות מעל הקו האדום, כשנותרו עוד 3 מחזורים עד לסיום העונה הרגילה והחלוקה לפלייאוף. בשבוע הבא תארח רעננה (ש', 16:00, נתניה) את מ.ס. אשדוד במשחק שיכול להיות קריטי במיוחד לגבי הבטחת ההשארות.
דאבל על מכבי - גם בנוער
שער ניצחון רענני של נתנאל כהן לקראת סיום המשחק בין קבוצות הנוער של מכבי תל אביב להפועל רעננה, השאיר את הקבוצה השרונית חזק במירוץ על המקום הראשון בליגת העל לנוער. נכון לעכשיו ממוקמת הפועל רעננה במקום ה-3 עם 3 נקודות פחות מהמוליכה מכבי נתניה.