רק הגיע הקיץ ועירוני רעננה מהליגה לאומית כבר ביצעה שתי החתמות מרשימות. האחת, ווין לנגסטון שחקן הפנים הנהדר שסיים את העונה בקבוצה, ימשיך לעונה נוספת. ואילו השנייה, משמעותית לא פחות וכנראה אף יותר, המאמן אבנר יאור מגיע למטרווסט.
1 צפייה בגלריה
אבנר יאור. ינסה לקחת את הרעננים צעד אחד קדימה | צילום: ראובן שוורץ
אבנר יאור. ינסה לקחת את הרעננים צעד אחד קדימה | צילום: ראובן שוורץ
אבנר יאור. ינסה לקחת את הרעננים צעד אחד קדימה | צילום: ראובן שוורץ
יאור (47) בעל רקורד ארוך שנים בליגה הלאומית, יכנס לנעליו של ברק פלג. פלג, מצידו, שסיים את העונה האחרונה ברעננה ואז המשיך למכבי חיפה במטרה להציל אותה מירידת ליגה (חיפה ירדה בסופו של דבר לליגה הלאומית, א.י.), ימשיך לאמן את החיפאים גם בליגה הלאומית, כך שהרעננים צפויים לפגוש אותו גם השנה.
יש לציין, פלג אימן כשלוש שנים ברעננה, והפך להיות במובן מסויים לפנים של קידום השחקנים הישראליים בקבוצה הבוגרת, כל זאת לצד התקדמות מקצועית רבה והעפלה כפולה לפלייאוף, כשלפני שתי עונות הקבוצה אף סיימה במקום הראשון בליגה.
יאור, לעומת זאת, אימן את מכבי רחובות בשלוש השנים האחרונות, כשבעונה האחרונה הקבוצה מצליחה להתברג בטופ של הליגה הלאומית, והוא נבחר למאמן העונה בליגה.
לגבי לנגסטון, הרי ששחקן פנים זר מהימן הינו מצרך נדיר בליגה הלאומית, ועל כן אין זה פלא שהקבוצה הזדרזה לסכם איתו. כזכור, מרגע שלנגסטון הצטרף בעונה שעברה, הקבוצה טסה לרצף נצחונות בלתי נשכח שנגמר לצערה ברבע גמר הפלייאוף. השנה, יאור ינסה לקחת את רעננה צעד אחד קרוב יותר אל ליגת העל.