מו"מ עם המיליונר ג'ף רוזן לרכישה וניהול קבוצת הכדורסל עירוני יובלים רעננה, כך מאשר ראש עיריית רעננה חיים ברוידא, בפוסט השבועי.
רוזן, הבעלים של מכבי חיפה, מעוניין ברכישת המועדון ונמצא לאחרונה במגעים עם עיריית רעננה.
1 צפייה בגלריה
צילום: נועם מושקוביץ'
צילום: נועם מושקוביץ'
צילום: נועם מושקוביץ'
לאתר one אמר רוזן: "אכן היו מגעים ראשוניים מול עיריית רעננה, זאת ללא כל קשר להמשך התמיכה במועדון הכדורסל מכבי הנטר חיפה".
ברוידא, כאמור, אישר את הדברים בפוסט השבועי: "מייד עם כניסתי לתפקיד הצהרתי שאני נוטל על עצמי את תיק החינוך והספורט. חינוך משתלב אצלי גם עם ספורט. הספורט ברעננה הופך יותר ויותר למקצועני ורשות מקומית לא יכולה לעמוד ולדעתי גם לא צריכה לשאת בנטל ההוצאות הגבוהות מעבר לתמיכה השנתית.
"היום פורסם באתר הספורט ONE על סידרת מפגשים שהיו לי עם נציגיו של ג'ף רוזן, יהודי ציוני מארה"ב שפועל לקדם את הספורט בישראל. רוזן הוא הבעלים של מכבי חיפה בכדורסל. בחמש השנים האחרונות השקיע כ 120 מיליוני שקלים והביא את מכבי חיפה להישגים ובזכות התמיכה שלו חזרה הקבוצה השנה לליגת העל, במידה רבה על חשבון הקבוצה שלנו "עירוני יובלים רעננה" שסיימה במקום הראשון וכשלה בשלב הפלייאוף.
"בשעתו הייתי בין המתנגדים לאיחוד קבוצות הכדורסל של רעננה והרצליה ולו בגלל העובדה שהשם שניתן לקבוצה "בני השרון" לא היה בו כל זהות רעננית ורוב ההוצאות על הקבוצה במיליוני שקלים ניכפו על גב קופת העירייה. אני תקווה שג'ף רוזן אכן יקבל חסות על הקבוצה ומאמין שזה יקדם את הספורט ברעננה ואת בני העיר המככבים בקבוצה כיום".