במחלקת הנוער של הפועל רעננה לא מתכוונים להוריד את הרגל מהגז גם העונה, בכוונה להמשיך להיות אחת המחלקות המובילות בארץ, עם דגש מיוחד על קבוצת הנוער, שבארבע השנים האחרונות הפכה לאחת החזקות בליגה.
1 צפייה בגלריה
צילום: פרטי
צילום: פרטי
צילום: פרטי
לאחר שגל כהן, מאמן הנוער בעונה שעברה, קודם לעמדת עוזר המאמן של מנחם קורצקי בקבוצת הבוגרים, מי שקיבל את המושכות הוא זוהר קמינסקי, בן ה-37, מאמן קבוצת הנערים ב' בעונה החולפת. עוזרו של קמינסקי יהיה שי מימון, שחוזר למועדון אחרי מספר שנים במחלקת הנוער של הפועל חדרה.
בהגרלת המשחקים שנערכה בתחילת השבוע נקבע כי רעננה תפתח את העונה בדרבי שרוני בחוץ מול רמת השרון. לאחר מכן תארח את האלופה מכבי פתח תקוה, ואז תצא לשני משחקי חוץ קשים מול מכבי חיפה ומכבי נתניה.
"אנחנו יוצאים לדרך בהרגשה טובה ובציפייה גדולה", אומר המנהל המקצועי של המחלקה, עמי וזאנה. "הציפיות הן להמשיך ולראות כמה שיותר שחקנים שיגיעו מהנוער לבוגרים. במקביל, אנחנו רוצים להיות קבוצת צמרת כפי שהיינו בשנים האחרונות. רוצים לראות כדורגל טוב ואיכותי. כבר שנים שאנחנו בקו הזה, ורוצים שזה יימשך. גם העונה ישולבו מספר שחקנים שלנו ויקבלו את הצ'אנס בבוגרים, ונקווה שהם ייקחו אותו. רועי לוי שיחק בכל המשחקים בגביע הטוטו, שון קלימקין עלה בהרכב מול אשדוד. מחר יכול זה יכול להיות איתי קצב, גולן בני או כל שחקן אחר. גם עמית יברבאום יהיה שחקן משמעותי בנוער, ולדעתי יגיע מהר מאוד גם לבוגרים".
במועדון, שזכה בגביע לפני שלוש שנים וסיים בצמרת בשנים האחרונות, רוצים להמשיך להיות פקטור משמעותי בחלק העליון של הטבלה.
"אנחנו גם רוצים לראות את הקבוצה רצה יפה בליגה", אומר וזאנה. "הקבוצה הגיעה להישגים מרשימים בשנים האחרונות. הרגלנו את כולם להצלחות, וזה דבר טוב. רוצים להמשיך במסורת שלנו. מחלקת הנוער שלנו הפכה לאחת הטובות בארץ. פס ייצור מצוין לקבוצת הבוגרים. המועדון דוגל במדיניות של קידום שחקנים צעירים. אתה מסתכל היום על הבוגרים, ויש שם את אסף צור, ירדן כהן, עמית כהן, בן סביר ויואב תומר שהם בשר מבשרנו".
גם בגזרת המאמנים, מאמינים ברעננה בקידום מאמנים צעירים מתוך המחלקה, וקמינסקי המוערך מאוד קיבל את ההזדמנות הגדולה שלו בקבוצת הנוער. "אחרי חיים סילבס, דודו אברהם, דני בונדר וגל כהן שעלו והתקדמו, עכשיו התור של זוהר. מדובר בבחור ברמה גבוהה מאוד. פוטנציאל גדול מאוד לעתיד להיות מאמן ברמות הגבוהות, ואני מתכוון לעשות הכל כדי לעזור לו להצליח".
השבוע המריאה קבוצת הנוער למחנה אימון בבולגריה, ממנו תשוב ביום שלישי הבא, ארבעה ימים לפני המשחק הראשון מול רמת השרון. גם בקבוצת הנערים א' פנים חדשות על הקווים ברעננה כאשר עומרי שחם, עוזרו של גל כהן בעונה שעברה, יחליף את אלי עטואר שעבר לאמן את קבוצת הנוער של מכבי הרצליה.