אכזבה גדולה נרשמה ברעננה אחרי ההפסד האחרון לקריית שמונה. הקבוצה של מנחם קורצקי הגיעה צפונה בידיעה שהפסד יסבך אותה בתחתית, אבל השחקנים גילו יכולת חלשה, לא הפגינו את המחויבות והנחישות שתמיד איפיינה את הפועל רעננה, ובסופו של דבר ירדו מנוצחים, למרות שער מרהיב של המחליף עידן שמש, שקבע שוויון זמני במספרת נהדרת.
1 צפייה בגלריה
   גאנם. ברעננה בטוחים שיחזור לעצמו | צילום: פרטי (ידיעות השרון, גיליון 1.11.19)  
   גאנם. ברעננה בטוחים שיחזור לעצמו | צילום: פרטי (ידיעות השרון, גיליון 1.11.19)  
  גאנם. ברעננה בטוחים שיחזור לעצמו | צילום: פרטי (ידיעות השרון, גיליון 1.11.19)  
מי שבעיקר מדאיג את אנשי רעננה הוא החלוץ הצעיר והמוכשר, קייס גאנם. השחקן, שמכבי תל אביב ומכבי חיפה כבר שמו עליו עין, לא מצליח לבוא לידי ביטוי העונה, ובשמונת המשחקים שהתקיימו עד כה לא כבש, ולמעט במשחק הראשון מול מכבי חיפה, גם לא הציג את היכולת שאיפיינה והפכה אותו למבוקש בקרב כל הקבוצות הגדולות בארץ.
במשחק האחרון מול קריית שמונה גאנם נראה רע מאוד, ואף הוחלף בשלב מוקדם של המחצית השנייה על ידי עידן שמש, שכבש את שער השוויון המדובר. "אולי זה יעשה טוב לקייס לפתוח על הספסל משחק או שניים, ולהוריד ממנו את הנטל שיושב עליו", אמרו השבוע גורמים ברעננה. "כרגע קייס לא מצליח לתרום לקבוצה יותר מדי. נגד קריית שמונה הוא היה אאוט לגמרי. אולי באמת כדאי לספסל אותו קצת, ולא בקטע רע, אלא כדי להוריד קצת משקל על הכתפיים שלו. הוא כנראה מרגיש שהוא חייב לתת תפוקה בגלל ההתעניינות בו, זה מוציא אותו מפוקוס, וכרגע הוא מתקשה לספק את מה שמצפים ממנו".
למרות זאת, ברעננה בטוחים כי זה רק עניין של זמן עד שגאנם ייכנס לעניינים ויתחיל להרשית כמו שהוא יודע.
לא רק גאנם היה חלש בקריית שמונה, כמעט כל שחקני רעננה לא הפגינו את רמתם הרגילה. החל ביוג'ין אנסה ואור דסה שלא הצליחו להניע את משחק ההתקפה הרענני, וגם החוליה האחורית שהייתה נרפית ומבולבלת. המגן השמאלי ירדן כהן הפגין יכולת חלשה, כמו גם צמד הבלמים עידו לוי ודויד מתיאוס. גם עדי נמני, הטוב בשחקני רעננה העונה עד כה, נדבק בחולשה הכללית והיה סטטיסט בגול השני של קריית שמונה, כשהוא לא מצליח למנוע את הנגיחה מהחלוץ קיליאן שרידן.
ברעננה שיבחו את שלושת המחליפים עידן שמש, יואב תומר ועמית כהן, שהיו היחידים שהציגו יכולת סבירה במשחק האחרון.
בשבת (17:30) תארח רעננה את מכבי תל אביב, שעדיין לא ספגה שער בשמונת מחזורי הפתיחה. בקבוצה של קורצקי מקווים להיות הראשונים שירעידו את הרשת של דניאל טננבאום, ואולי אפילו להשיג ניצחון ולהפתיע את האלופה, שמגיעה אחרי חגיגות הניצחון על הפועל באר שבע. עדיין לא ברור האם גאנם ייכלל בהרכב הפותח של קורצקי, או המאמן יעדיף לפתוח אִתוֹ על הספסל. מי שעשוי לקבל את חולצת ההרכב הוא הבלם הצעיר, שון קלימקין.