1 צפייה בגלריה
קבוצת הנוער. ניצחון חוץ חשוב על בית"ר ירושלים | צילום: פרטי
קבוצת הנוער. ניצחון חוץ חשוב על בית"ר ירושלים | צילום: פרטי
קבוצת הנוער. ניצחון חוץ חשוב על בית"ר ירושלים | צילום: פרטי
בשבת יינעל הסיבוב הראשון בליגת העל לנוער, ובהפועל רעננה מסמנים "וי" אחרי פתיחה חלשה, שכללה חילופי מאמנים והביאה לשינוי המיוחל בקבוצה.
זוהר קמינסקי (שעובד עכשיו כעוזרו של אלי כהן בהפועל עכו) פינה את מקומו לטובת יוסי ג'נח, שפתח את העונה רע מאוד על הקווים של הפועל חדרה, אבל ברעננה מצליח להשיג תוצאות בכלל לא רעות.
בשבת שעברה יצאה החבורה של ג'נח למשחק חוץ קשה מול בית"ר ירושלים בבית וגן, וחזרה עם ניצחון חשוב, 0:1 משער שהבקיע ניב גוטליב במחצית הראשונה.
רעננה שיחקה בלי שניים מהשחקנים החשובים שלה, החלוץ רועי לוי (מלך שערי הקבוצה עם שמונה כיבושים שחתם השבוע על חוזה לארבע שנים בקבוצה הבוגרת) שהוקפץ לסגל הבוגרים מול חדרה, והקשר הפצוע גולן בני. למרות זאת, הציגה משחק לחימה והקרבה, ולמרות תנאי מגרש לא פשוטים, השיגה שלוש נקודות יקרות שקירבו אותה לחלק העליון. עד כה השיגה רעננה, שממוקמת ערב המחזור האחרון של הסיבוב (שבו תארח את הקבוצה מהמקום ה-15 - ראשון לציון) במקום החמישי - חמישה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו וחמישה הפסדים.
באופן די מפתיע, רעננה מצליחה יותר במשחקי החוץ שלה, שם צברה 12 נקודות, מאשר במשחקי הבית, שבהם השיגה שבע נקודות בלבד, ובקבוצה בטוחים שבסיבוב השני התוצאות בבית יהיו הרבה יותר טובות.
"תמיד אפשר לשאוף ליותר", אומר תמיר כהן, המשמש כעוזרו של המנהל המקצועי, עמי וזאנה.
"בסך הכול קבוצת הנוער בדרך הנכונה, אבל תמיד רוצים להשתפר. יש כאן קבוצה טובה ותלכיד טוב. הפוטנציאל קיים. השחקנים מבינים את המערכת, והמערכת מבינה אותם. מקווים להמשיך ולהתקדם בטבלה, וכמובן לדאוג להמשיך לייצר שחקנים".
על חילופי המאמנים אמר כהן: "עמי ואני ראינו בזוהר פוטנציאל גדול וחשבנו שזה יצליח. ניסינו לעזור לו בכל דרך אפשרית, אבל לא תמיד הדברים עובדים, וכשהזוגיות לא עובדת צריך לדעת להיפרד בזמן, וזה מה שקרה".
מוסיף כהן: "במקום קמינסקי הגיע יוסי ג'נח שהביא איתו רוח חדשה, וזה עבד טוב. אנחנו שמחים שזה מהלך שבסופו של דבר עזר לקבוצה להתרומם, ומקווים להמשך לא פחות טוב. בסיבוב השני אנחנו מצפים להתקדמות נוספת. שחקנים צעירים חותמים בימים אלה על חוזה חדש, כדי להבטיח את הישארותם במועדון, וזה סיפוק גדול מאוד לכולנו. המטרה שלנו היא להמשיך לספק שחקנים לבוגרים, וזה דבר שבאופן מסורתי קורה בהפועל רעננה. קבוצת הנוער חשובה מאוד, וכמובן אנחנו לא רוצים שזה יפגע בתוצאות, אבל המטרה העיקרית שלנו היא לספק שחקנים לקבוצת הבוגרים".