בשתי מילים: אכזבה גדולה. זה מה שחשו אנשי הפועל רעננה בסיום משחק החוץ מול איכסל, שהסתיים בתיקו 3:3. החבורה של גל כהן כבר הוליכה 0:3 בדקה ה־60, אבל לא הצליחה להחזיק מעמד מול הבליץ של המקומיים בחצי השעה האחרונה, ואחרי שהניצחון כבר נראה עמוק בכיס נאלצה להסתפק בנקודה אחת בלבד.
1 צפייה בגלריה
תומר. "לא ידענו להרוג את המשחק"
תומר. "לא ידענו להרוג את המשחק"
תומר. "לא ידענו להרוג את המשחק"
(צילום: אורן אהרוני)
כשיואב תומר כבש את השער השלישי לרשת של איכסל וחגג כיבוש ראשון שלו העונה (אחרי בישול נהדר של בדה אוסוג'י), הוא היה בטוח שרעננה חוזרת הביתה עם שלוש נקודות יקרות. "זה היה לא יאומן", אומר תומר השבוע. "מסתבר שגם מ־0:3 אפשר לחזור, ולצערנו היינו במקום הזה. זה היה אמור להספיק לנו, אבל פשוט לא ידענו להרוג את המשחק הזה. השבוע ראינו את כל הטעויות שעשינו במשחק הזה, ולמדנו מכך. מקווים שזה יהיה רק שיעור עבורנו, ושמכאן הלאה נתחיל לצמוח ולא נלך בכיוון השני. זה עוד משחק בדרך. נמשיך קדימה לעבר המטרות שלנו. אנחנו רוצים לעלות ליגה, ולא מסתירים את זה".
בנוגע לפער שנוצר מהמקום הראשון, אומר תומר: "אני חושב שלמרות הפתיחה הפחות טובה יש לנו קבוצה חזקה מאוד, אחת הטובות בליגה. יש לנו מטרות למשחקים הקרובים ואני מאמין שנעמוד בהן, נתחיל לצבור יותר נקודות ויחד עם זה יבוא גם כדורגל יפה, והכל יילך כמו שצריך. הדברים פשוט צריכים קצת יותר להתחבר, וצריך לדעת לקחת משחקים ולגמור אותם כמו שקרה מול איכסל. כשאתה מוביל 0:3 אתה חושב שהיריבה גמורה, ופתאום הם שמים שני שערים בשתי דקות וחוזרים לחיים משום מקום".
רעננה תארח היום (שישי, 15:00) את כפר קאסם, ובמועדון מקווים להשיג ניצחון שידביק את הקבוצה לחלק העליון של הטבלה. מי שיחזור לסגל של גל כהן הוא הקשר מוחמד ג'בארין (אבו שאקר). מי שעוד עשוי להיכלל בסגל הוא הקשר הגמבי עוסמן מרונג, שנעדר מהמשחקים בחודש האחרון עקב פציעה. המשחק מול כפר קאסם יפתח שבוע שבו תקיים רעננה שלושה משחקים בשבעה ימים, כאשר ביום שלישי הקרוב תצא למשחק חוץ מול כפר שלם וביום שישי הבא תארח את הפועל פתח תקוה.
תומר: "כפר קאסם? משחק לא קל, כמו כל משחק בליגה הזאת. אנחנו נגיע עם אקסטרה מוטיבציה ורצון, במטרה להחזיר על מה שקרה לנו במשחק האחרון ולעשות שלוש נקודות. למדנו על בשרנו שיעור גדול מול איכסל. אני מאמין שזה יעשה לנו טוב, ואני בטוח שנסיים את העונה הזאת עם חיוך גדול". ¿