אישה שנמצאת בהליכי גירושין מבעלה ועדיין מתגוררת איתו באותה הדירה, ביקשה לנקות את ראשה ולטוס לחו"ל לבדה אחרי שלא עשתה זאת למעלה משנתיים בגלל תקופת הקורונה.
3 צפייה בגלריה
נקמה מתוקה
נקמה מתוקה
נקמה מתוקה
( צילום המחשה: Shutterstock)
אלא שלבעלה היו תוכניות אחרות מתוך חשש כי היא מתכננת לבזבז כספים מהרכוש המשותף. לצערו, התרגיל שביצע לה חזר אליו כמו בומרנג.
בגלל הליכי הגירושין והסכסוך ביניהם השניים כמעט ואינם מחליפים מילה, למרות שהם מתגוררים תחת קורת גג אחת. עם זאת, החליטה האישה לשתף את בעלה בתוכניתה לצאת לחופשה לחו"ל ולא חשבה לרגע שתתעורר בעיה כלשהי. להפתעתה הוא הביע התנגדות בטענה כי היא הולכת לבזבז כסף משותף של שניהם.
קראו גם:
"אסור לך לעשות זאת באמצע ההליך המשפטי של חלוקת רכוש", הוא הטיח בה. האישה שמעה ושתקה, ואילו הבעל הוסיף: "אדאג לכך שלא תעזבי את הארץ".
המשפט האחרון ששמעה גרם לה לטלפן מיד לסוכנת הנסיעות שלה ולהזמין טיסה ליעד נכסף באירופה. היא החלה להתארגן לנסיעה, כשפתאום נכנסה ללחץ - הדרכון שלה נעלם.
היא חיפשה אחריו בכל מקום אפשרי בבית, אבל ללא הועיל. לפתע היא הגיעה למסקנה בלתי נמנעת - בעלה דאג להעלימו. כשהתעמתה איתו סביב הנושא, היא קיבלה הכחשה גורפת.
3 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
האישה מיהרה להתקשר לחברי, עו"ד בני דון-יחייא, שהתקשה תחילה להבין את הסיפור בתוך בליל הבכי המר.
לאחר שנרגעה מעט והסבירה מה קרה, הגיש עו"ד דון-יחייא בקשה בהולה לבית המשפט ובה מתן הוראה לבעל להחזיר לאשתו את הדרכון מיידית. במקביל, הוא ביקש מבית המשפט לתת הנחייה למשרד הפנים להנפיק למרשתו דרכון חדש ללא דיחוי.
בינתיים, הורה השופט לבעל להשיב לבקשה תוך 48 שעות. האיש, שהגיע לדיון ללא עורך דין, הסביר בבית המשפט: "לא לקחתי את הדרכון של אשתי. היא שקרנית, מפוזרת ולא זוכרת היכן היא שמה אותו, היא סתם רוצה להכפיש את שמי".
3 צפייה בגלריה
עו"ד בני דון יחייא
עו"ד בני דון יחייא
עו"ד בני דון יחייא
(צילום: עמית מגל)
לנוכח תגובתו הורה השופט למשרד הפנים להנפיק לה מיידית דרכון.
כשיצאו מהדיון הטיח בה בעלה: "התעוררת מאוחר... תיסעי לחולון במקום לחו"ל... אמרתי לך שאדאג לכך שלא תעזבי את הארץ. את בדיחה מהלכת".
כשהדרכון המיוחל הגיע לבסוף ממשרד הפנים, מיהרה האישה לשדה התעופה בטיסת חצות בלי להיפרד מבעלה שישן בעת שעזבה את הדירה.
כשהתרווחה במושבה במטוס עלה חיוך מתוק על שפתיה: היא דמיינה כיצד הוא יקום למחרת ויחפש את מפתחות מכוניתו כדי להגיע לעבודה בזמן, אבל לא ימצא אותם.
בעודה משייטת בין שמים לארץ היא פתחה את תיקה האישי, התבוננה פנימה וראתה את שני זוגות מפתחות מכוניתו של בעלה. החיוך שלה הפך לצחוק קולני, שמשך מבטי תמיהה של השכן שלה במטוס.
"נזכרת בבדיחה טובה?" הוא שאל אותה. "נזכרתי בבדיחה מהלכת", היא השיבה.