אישה נשואה הגיעה לאחרונה למשרדי וביקשה ממני לנסח עבורה הסכם גירושין בטענה כי בעלה לא נותן לה לישון בלילות. "הוא פשוט הורס את חיי", היא הסבירה. "אני כל הזמן עייפה, עצבנית ולא ממוקדת. הטירוף הזה חייב להיפסק. אני לא מסוגלת לישון לידו לילה נוסף".
2 צפייה בגלריה
"כל הזמן עייפה, עצבנית ולא ממוקדת"
"כל הזמן עייפה, עצבנית ולא ממוקדת"
"כל הזמן עייפה, עצבנית ולא ממוקדת"
( צילום המחשה: shutterstock)
האישה סיפרה עוד כי לאורך השנים היו לה נישואין מאושרים ורוגעים, עד לרגע שבעלה שינה את התנהלותו. "בדרך כלל לוקח לי זמן רב להירדם והשינה שלי קלה", היא ציינה. "בעלי מנגד נרדם יחסית מהר, ועל פי הדציבלים של הנחירות שלו השינה שלו עמוקה ושלווה.
"השינוי בהרגלים שלו החלו בתזוזות במיטה ונמשכו במשיכת השמיכה ממני, הדלקת אור, צפייה בטלוויזיה וקימה לשירותים בכל כמה דקות. בכל פעם שהוא התנהג כך התעוררתי הלומת שינה ומבולבלת, עד שקלטתי שזה הוא שהעיר אותי. כששאלתי אותו מה עובר עליו, התשובה שקיבלתי בדרך כלל: 'אני לא יכול להירדם, עוד מעט אני אנסה שוב'".
האישה סיפרה עוד כי השיא מבחינתה אירע כשהרגישה לפתע באחד הלילות את מרפקו של בעלה הולם בצלעותיה שוב ושוב. "לקח לי כמה שניות לקלוט מה הוא עושה וזינקתי מהמיטה בבהלה", היא שיחזרה. "שאלתי אותו חצי ישנה: 'מה, מה קרה?'.
"התשובה שלו הדהימה אותי: 'רציתי לדעת איך עבר עלייך היום כי לא הספקנו לדבר מקודם. מה את אומרת שניסע בחודש הבא לחופשה בחו"ל? הרבה זמן לא נסענו. יהיה כיף, אני מבטיח. נהנה, נבלה ונחזור'.

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

"באותה שניה רציתי לקפוץ עליו מרוב עצבים. אמרתי לו בכעס: 'בגלל השטויות האלה אתה חובט בי עם המרפק שלך, מכאיב לי ומעיר אותי באמצע הלילה? אתה לא יכול לחכות עם השאלה הזאת לבוקר? השתגעת? אם אתה לא יכול ללכת לישון, תלך לסלון ותניח לי. אני כבר לא יכולה לסבול את הלילות האלה איתך'".
כששאלתי אותה אם ההתנהגות הזאת של בעלה משפיעה עליה במהלך היום, היא השיבה בדמעות: "זה הפך את חיי מהקצה אל הקצה. מעבר לעייפות הבלתי נסבלת במהלך היום, אני חסרת סבלנות, קצרה עם אנשים ולא נעימה בעבודה. אנשים כבר העירו לי ושאלו: 'מה קרה לך? השתנית לנו, את מתנהגת בניגוד לאופי שלך'".

קראו גם:

כשהגיעו השניים למשרדי במטרה להפריד כוחות, הצעתי להם לעשות ניסיון נוסף, במסגרתו ישנו בחדרים נפרדים וכך לא יפריעו האחד לשניה. לפיכך, הכנתי להם שני הסכמים: האחד שלום בית ובו יתנו הזדמנות להסדר החדש, והשני הסכם גירושין למקרה שהניסיון יכשל.