זוג בשנות השלושים לחייו החליט להפריד כוחות ולהתגרש מסיבה לא שגרתית: האישה מאסה בהרגל של בעלה לאחר לכל מקום.
2 צפייה בגלריה
"אינספור שיחות ותחנונים"
"אינספור שיחות ותחנונים"
"אינספור שיחות ותחנונים"
(צילום המחשה: shutterstock)
האישה, שלא סומכת על בעלה בכל הקשור להגעתו בזמן כדי להיפגש עם ילדיהם במסגרת זמני השהות, הצליחה להשיג פסק דין לפיו יוטל עליו קנס כספי אם יאחר להחזיר אותם לביתה.
כשהאישה ביקשה להתגרש היא פנתה לעו"ד ויקי פוני וסיפרה לה: "כשהכרתי אותו זו לא הייתה אהבה ממבט ראשון, אבל אני מודה שהסתקרנתי. ככל שהמשכנו להתראות גיליתי איש מיוחד עם חוש הומור, עומק והרבה מאוד ידע על אינספור נושאים. הוא גרם לי להרגיש בטוחה ואהובה. לא הרגשתי שהתפשרתי כי גם אני אהבתי אותו.
"דבר אחד ליווה אותנו לכל אורך מערכת היחסים - ההרגל המגונה שלו לאחר לכל מקום מבלי להתחשב באחרים. אני לא חושבת שהוא עושה את זה מתוך רוע, אלא פשוט מתוך זלזול וחוסר כבוד.
"בהתחלה עוד ידעתי להכיל את זה, אבל ככל שהתקדמנו בקשר וגם במהלך הנישואין, זה הפך לבלתי נסבל".

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

כשנשאלה האישה במה זה התבטא, היא השיבה: "בכל דבר וכבר מההתחלה. אני זוכרת שבתקופה שהיינו חברים וגרנו בבתים נפרדים הוא היה מאחר לאסוף אותי למקומות שהלכנו אליהם.
"באחת הפעמים הוא התקשר אליי מביתו וביקש שארד למטה תוך שתי דקות. המתנתי לו למטה במשך שעה, כולי פקעת עצבים. אחרי זה, אגב, לא הסכמתי מעולם לרדת למטה לפני שהוא הגיע.
"ככה זה התחיל. בהמשך כבר היו איחורים כמעט לכל מקום, כולל למפגשים עם משפחה וחברים. היו פעמים שלא ידעתי איפה לקבור את עצמי מרוב בושה, לא יכולתי שלא להבחין בפרצופים הזועמים שהופנו לכיוון שלנו.

קראו גם:

"לאורך השנים ניסיתי לעזור לו להיפטר מההרגל המעצבן הזה, אבל למרות אינספור שיחות ותחנונים שום דבר לא עזר".
האישה הוסיפה כי כשנולדו ילדיהם, האיחורים הפכו למעצבנים אף יותר. "הוא נהג לפספס תורים בקופת חולים עבורם, אסיפות הורים וחוגים. כל עוד אני הייתי הנפגעת העיקרית, יכולתי לחיות עם זה בשלום. אבל כשזה התחיל להשפיע על החיים של הילדים מבחינתי זה היה קו אדום".
כאמור, כיוון שהיא אינה סומכת עליו יותר, הצליחה האישה לשכנע את בית המשפט להטיל עליו סנקציה כלכלית מדורגת בכל פעם שהוא לוקח את הילדים במסגרת הסדרי הראייה.
על פי ההחלטה, הקנס שייאלץ לשלם ייקבע בכפוף לאיחור, וככל שזה יהיה גדול יותר, כך יגדל גם הקנס בהתאם.