גבר בתחילת שנות השלושים לחייו, הגיע למשרדי נסער וביקש ממני לנסח עבורו הסכם גירושין מאשתו אחרי שהיה נשוי לה במשך חודשים ספורים בלבד.
לדבריו, הוא היה משוכנע שמצא את אהבת חייו, אלא שבמהרה התברר לו איזו טעות קשה עשה כשנישא לה.
2 צפייה בגלריה
"לא ידעתי איפה לקבור את עצמי"
"לא ידעתי איפה לקבור את עצמי"
"לא ידעתי איפה לקבור את עצמי"
(צילום המחשה: shutterstock)
"התחתנו אחרי היכרות קצרה יחסית", הוא סיפר לי. "אהבתי בה הכל כבר מההתחלה: המראה, האישיות, חוש ההומור והקלילות. הייתי משוכנע שהיא הנפש התאומה שלי. בחודשים הבודדים אחרי שנישאנו התאהבתי בה בכל יום מחדש. זה היה כמו ירח דבש מתמשך ואושר ללא גבולות".
האיש סיפר כי דבר אחד הציק לו בכל זאת ונראה לו מוזר: "שמתי לב שהטלפון הנייד שלה תמיך מונח כשהמסך כלפי מטה, ובדרך כלל על השתק. בנוסף, הרבה פעמים היא הייתה משוחחת ומסמסת בטלפון הרחק ממני כדי שלא אשמע או אראה. כששאלתי אותה מדוע, היא השיבה שזה ענייני עבודה והיא לא רוצה להפריע לי".
לפני כחודש החליט האיש לקחת את אימו המבוגרת לטיול לחו"ל לרגל יום הולדתה. "אשתי הסבירה לי שהיא לא יכולה לקחת חופש מהעבודה ונשארה בארץ", הוא סיפר.
"באופן תמוה, בכל פעם שהייתי מתקשר אליה בערבים היא הייתה בממתינה. כשהצלחתי לתפוס אותה, השיחה הייתה יבשה ומשעממת. היה לי ברור שמשהו מוזר ולא טוב קורה. במהלך השהות בחו"ל עם אימי לא יכולתי להפסיק לחשוב על זה וכל הטיול נהרס לי".
כשחזר לארץ החליט האיש לברר את פשר הדבר. "באחת ההזדמנויות, כשהטלפון לא היה לידה, נכנסתי להודעות הווטסאפ שלה וחשכו עיניי", הוא סיפר. "הייתה שם תכתובת מינית עם מישהי בשם 'אביבה', ועוד עשרות תכתובות שנמחקו עם אותה בחורה. כשהתעמתי על כך עם אשתי היא הכחישה הכל ואמרה שזה סתם הומור של נשים.
"אמרתי לה שאני לא מטומטם ושאני דורש הסבר או שאני קם והולך. הפעם היא נשברה וסיפרה לי בבכי כי אביבה זה בעצם אבי, בחור שהיא מכירה הרבה שנים לפני שנפגשנו.

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

"לדבריה, היא שכבה איתו רק פעם אחת בהמהלך נישואינו. לא ידעתי איפה לקבור את עצמי. הבהרתי לה באותו הרגע שאני רוצה להתגרש.
"היא ממש התחננה שאשאר ואמרה לי שהיא תנתק איתו כל קשר. אמרתי לה: 'בבקשה, תתקשרי אליו בנוכחותי, אני רוצה לשמוע את השיחה'. אלא שהיא סירבה ואמרה שתעשה זאת פנים מול פנים בפרטיות.

קראו גם:

"דקה אחרי ארזתי מזוודה ויצאתי מהבית. היא עוד סמסה לי יום אחרי שהיא אוהבת אותי, ושהיא רוצה שנלך לטיפול זוגי כדי להציל את הנישואין.
"את מבינה כמה היא הזויה? אנחנו נשואים חודשים בודדים, שבהם כבר הספיקה לבגוד בי ומצפה שאסלח לה? אני רוצה שתנסחי לנו הסכם גירושין כדי שאעיף אותה מחיי כמה שיותר מהר".