שרד כנגד כל הסיכויים: י', מנהל מתנ"ס המשרת ביחידה מיוחדת במילואים, נפצע באורח קשה מאוד בעת שניסה לחלץ בני ערובה בעת מתקפת החמאס על קיבוץ בארי, ונורה מספר פעמים על ידי מחבלים. מאז עברו למעלה משלושה חודשים, י' נמצא כעת בשיקום בבית לוינשטיין, ואשתו, נחמי קרסנטי (37) מורה במקצועה, מספרת על הימים שעברו מאז: "בהתחלה הייתה תחושה שהכל התפרק, ועכשיו אנחנו אוספים את הכל מחדש. הזוגיות נשברה, ההורות נשברה, העבודה, החברות. זה שבר תהומי".
2 צפייה בגלריה
נחמי קרסנטי ובעלה
נחמי קרסנטי ובעלה
נחמי קרסנטי ובעלה
(צילום: בית לוינשטיין)
את רגע הפציעה ומה שעברה מאז, היא, חמשת הילדים שלהם והמשפחה המורחבת, מתארת נחמי בפוסט: "לאחר שבעלי וחברו נקראו לחלץ בני ערובה, במסגרת שירותו ביחידה המיוחדת, באחד הבתים האחרונים הגיע גל שני של מחבלים, ואחד מהם פצע אותו ואת חבר שלו. הוא שכב שם מדמם. המחבל המשיך לרסס, והוא היה בטוח שאלה הרגעים האחרונים של חייו. בנס הגיע רכב שחילץ אותם. המחבלים ירו לו בשתי הירכיים. עצם מרוסקת, השתלת בורג, מלא תפרים וכאבי תופת.

2 צפייה בגלריה
נחמי קרסנטי
נחמי קרסנטי
נחמי קרסנטי
(צילום: פרטי)

"באותו יום נורא, בארבע לפנות בוקר, בעלי התקשר לאבא שלו, חמי, ואמר לו שיודיע לנו שהוא פצוע. חמי הגיע אליי בשעת בוקר מוקדמת והדופק שלי היה על 200. הגעתי לבית החולים עם חמותי, וחיכינו שלוש שעות שהוא ייצא מניתוח. אלה היו שעות מורטות עצבים, ואז הגיע השיקום המתמשך שהביא איתו הרבה כאב ואתגרים לא פשוטים שלנו כמשפחה.
"הוא העוגן שלי. ואני מאוד נשענת עליו. לפני שלושה חודשים התחלתי מסע של להתחיל חיים מחדש. היה ברור לנו שאנחנו ננצח את זה. עכשיו הוא לומד ללכת מחדש. כרגע עם קביים, הרבה על כיסא גלגלים. הוא מגיע הביתה בשבתות, ואנחנו מסתדרים. כל אחד מהילדים לקח לעצמו תפקיד אחר.

קראו גם:

"לאט לאט למדנו את המקום הזה שנקרא לוינשטיין. הם החזירו את בעלי לחיים, לתפקוד. הוא מקבל טיפול רגשי מהיום הראשון שהגענו לכאן. והעובדת הסוציאלית בבית החולים הייתה הראשונה שנתנה לי להבין שגם המטפלת, אני, זקוקה לתמיכה רגשית".
ממש לאחרונה י' סיים את תקופת השיקום שלו במחלקה לשיקום אורתופדי וכיום הוא מגיע לטיפולים במסגרת היחידה לאשפוז יום.
"בהתחלה הייתה תחושה שהכל התפרק, ועכשיו אנחנו אוספים את הכל מחדש. הזוגיות נשברה, ההורות נשברה, העבודה, החברות. זה שבר תהומי. הפציעה הזאת משפיעה על הרבה מאוד מעגלים. יש כל כך הרבה דברים שמתערערים מהבסיס. זה פגע לי בנקודות שלא חשבתי שאצטרך להתמודד איתן".